هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

پاسخ دکتر قالیباف به دکتراحمدی نژاد

پس از گذشت روزها از اظهارات محمود احمدی نژاد ، شهردار قالیباف در جمع خبرنگاران بالاخره سکوت خود را شکست و  به سوالات پیرامون مسایل مترو و مدیریت آن پاسخی کوتاه داد . گزیده ای از صحبت های شهردار قالیباف:

از نظر مردم مهم نیست که مترو چگونه اداره می‌شود و در اختیار چه مجموعه ‌ای به جهت ساختاری است، مردم توقع دارند مجموعه مترو سرویس و خدمات مناسب ارائه دهد .

- مترو برای توسعه و بهره برداری مناسب به پول نیاز دارد و این مجموعه متعلق به هرکسی باشد باید اعتبارات مورد نیاز تامین شود تا مشکلات موجود از سر راه برداشته شود.

- طبیعتا برای هرگونه تغییر در ساختار مدیریتی و همچنین بهره برداری از مترو تصمیم گیری مجلس و تصویب قانون لازم است،  موضوع اصلی این است که مشکلات مترو هیچ ارتباطی با بحث های مدیریتی و ساختاری ندارد و دغدغه مترو اعتبار و پول است.

- در فرصتی مناسب و هنگامی که فضا آرام شد آمار و ارقام مربوط به اقدامات صورت گرفته برای توسعه مترو را به طور کامل ارایه خواهیم کرد.

- من دوست ندارم موضوعات خدماتی و کاری را به فضای سیاسی ببریم و در یک فرصت مناسب مجموعه سرمایه گذاری های شهرداری و اقداماتی را که در این زمینه صورت گرفته است را به طور کامل مطرح خواهیم کرد.

- از 22 ماه قبل برای خرید واگن های مورد نیاز مترو اقدام کردیم که LC های مورد نیاز باز و بخشی اجرا شده و بخشی در سیستم بانکی به دلایلی که نمی‌خواهم علت آن را اینجا مطرح کنم متوقف شده است.

- همه باید در کشور قانون را فصل الخطاب بدانند، مجلس در سال 85 قانونی را تصویب کرده که براساس ماده 3 این قانون مسئولیت ساخت و ساز و بهره برداری و اداره متروها و هرگونه حمل ونقل ریلی بر عهده شهرداری ها گذاشته شده است.

               Mayor Ghalibaf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد