هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور:

در اوایل انقلاب اسلامی نیز عوامل وعناصر چپ آن روز یعنی کمونیستها، خیلی تلاش کردند جامعه کارگری را در مقابل اسلام و نظام قرار دهند اما.../ کسانی در کشور هستند که به کارگران ظلم می کنند و حقوق آنان را نادیده می گیرند اما.../ فردای منطقه، به برکت همت و حرکت ملتها در راه اسلام، به مراتب از امروز منطقه، بهتر خواهد بود.
ادامه مطلب ...

چرا تیم مشایی به ماجرای وزارت اطلاعات دامن زد ؟

نماینده گلپایگان در مجلس تصریح کرد که « در جلسه کمیسیون مقرر شد که کمیسیون در وهله اول تخطی دولت از قانون را به او تذکر دهد و اگر دولت به این موضوع توجهی نکرد، گزارش کمیسیون اصل نودم در صحن علنی قرائت خواهد شد. » ماجرای اوضاع اقتصادی به اتاق ایران هم رسیده است .

ادامه مطلب ...

قالیباف: از فساد اداری رنج می بریم

امروز یکی از ارتباطات غلط ، ناصحیح و زد و بندها در حوزه شهرداری مربوط به بخش شهرسازی بوده که این مشکل مربوط به زمان مدیریت من نیست و از قدیم الایام چنین بوده اما در طول 40 ماه شهرداری تمام هم خود را به پیش گرفت تا قوانین شهرسازی تحت وب و به صورت الکترونیکی درآید و به بخش خصوصی واگذار شود تا بزرگترین مرکزی که در آن فساد وجود دارد ، اصلاح شود.

ادامه مطلب ...

کار دوشیفته و شبانه روزی در بوستان ولایت

دکتر قالیباف:     
کار دوشیفته و شبانه روزی در بوستان ولایت   

سال گذشته، سال تلاش مضاعف و کار مضاعف بود و امسال نیز سال جهد و جهاد اقتصادی است که در سال کار و تلاش مضاعف ماموریت احداث بوستان ولایت به من و همکارانم واگذار شد و ان شاء الله بتوانیم با جهد و تلاش بر اساس مدت زمان تعیین شده یعنی سوم خرداد، فاز اول این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.
ادامه مطلب ...

جلسه مشایی و بقایی در پارک

در حالی که برخی از دیدار نمایندگان مجلس با رئیس جمهور تا ساعات پایانی شب خبر می دادند ظاهرا دو یار دیرین وی در جای دیگری مشغول مذاکره و رایزنی با یکدیگر بوده اند. شامگاه دوشنبه 5 اردیبهشت در خیابان پاستور و مقابل بوستان پاستور، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر فعلی رئیس جمهور و حمید بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حال گفت وگوی داغی بودند.  این تبادل اطلاعات دو نفره در حالی در خارج از محوطه حفاظت شده نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته است که بقایی به پیکان سفیدرنگی تکیه کرده و مشایی در مقابل وی ایستاده بود.

 

ناکامی دولت موقت برای فروش جنگنده‌های F14

حجت‌الاسلام صفایی مسئول عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده معظم کل قوا در مراسم سی‌ودومین سالگرد شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی که امروز سه‌شنبه در مسجد امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، گفت: شهید قرنی یک شخصیت منحصر به فرد بود که در زمان رژیم شاهنشاهی با درجه سرلشکری تصمیم به براندازی می‌گیرد و وقتی خبر به شاه رسیده و دستگیر می‌شود، ضمن خلع درجه به 3 سال زندان محکوم شده در زمان رژیم شاهنشاهی دشواری‌های فراوانی را تحمل می‌کند.

وی افزود: قرنی پس از انقلاب و با تایید امام خمینی(ره) به عضویت شورای انقلاب درآمد و یکی از دو نظامی شورای انقلاب بود و چون معتمد امام بود رئیس ستاد ملی ارتش ایران شد.

صفایی با بیان اینکه درد شهید قرنی درد دین بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار در زمان حیاتش گفته بود: "قرآن باید در تمام مراحل از مدارس تا دانشگاه‌ها تدریس شود "، "کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران شهید مطهری باید در دبیرستان تدریس شود و مطالب خلاف آن که در درس‌های دبیرستان وجود دارد باید حذف شده و روشنفکران بدون اخلاق و دین را باید دور ریخت ".

* شاه همیشه روی ملّیت و مکتب ایرانی تأکید داشت

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تاکید شهید قرنی بر خواندن کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران شهید مطهری، اظهار داشت: در سال‌های پیش از انقلاب شاه روی ملّیت، گذشته و هویت و مکتب ایرانی تاکید ویژه‌ای کرد و می‌خواست هویت اسلامی را به حاشیه ببرد و این باعث احساس خطر از سوی شهید مطهری شد و در پی این مسئله بود که ایشان کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران را در برابر مکتب ایرانی نوشت.

صفایی با بیان اینکه شهید قرنی به خاطر فشارهای دولت موقت استعفا داد و در چند صفحه مشکلات را به امام بیان داشت و خطرات آینده را پیش‌بینی کرد، گفت: به عنوان مثال ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت پس از انقلاب، با کشور کانادا برای فروش جنگنده‌های F14 وارد مذاکره شده بود و حتی کانادایی‌ها برای دیدن آن‌ها به اصفهان هم رفته بودند و قرار شده بود هر جنگنده F14 را 15 میلیون دلار به کانادا بفروشد.

وی ادامه داد: در این زمان شهید عباس بابایی در پایگاه اصفهان حضور داشت که وقتی متوجه این موضوع شد با یزدی صحبت کرد و گفت‌: ملت ما فقیر نیست که توان ارتش را کم کنیم و تجهیزات را بفروشیم. و یزدی به او می‌گوید: آخر پسرم ما انقلاب کردیم و در دنیا هم اعلام کردیم ما نه با شرق هستیم و نه با غرب و کسی به ما کاری ندارد، هواپیما می‌خواهیم چه‎کار؟ در این زمان شهید بابایی می‌گوید: آقای یزدی من و چند نفر دیگر از همرزمان روی رمپ‌ها می‌خوابیم و اگر می‌خواهید هواپیماها را ببرید باید از روی جسد ما بگذرید، با این شرایط یزدی از این کار منصرف می‌شود.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران:

به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح استقبال از بهار در قالب بهسازی و مرمت برخی بزرگراه‌های شهر تهران شامل بزرگراه‌های بسیج و آزادگان، بزرگراه شهید همت و بزرگراه نواب از 15 اسفند 89 به مدت 45 روز تعریف و جهت اجرا به معاونت‌های مختلف شهرداری تهران ابلاغ شد.

بر این اساس، به ترتیب معاونت‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری عهده‌دار مدیریت طرح در محورهای مذکور شدند و توافق بر آن صورت گرفت که عملیات مربوط به مرمت روسازی در هر سه محورتوسط سازمان مهندسی و عمران شهـر تهـران انجام پذیرد.

برآورد اولیه آسفالت مورد نیاز برای بزرگراه‌های یاد شده در فاز اول به ترتیب 16 هزار و 400 تن برای بزرگراه‌ آزادگـان، 15 هزار و 200 تن برای بزرگراه شهید همت و 3 هزار و 250 تن برای بزرگراه نواب و در مجموع 34 هزارو 850 تن بود.

مهم‌ترین فعالیت‌های نظارتی انجام گرفته در این فاز شامل نظارت بر تولید از طریق کنترل طرح‌های اختلاط آزمایشگاهی و اوراق آزمایشگاهی و نیز نظارت بر حمل و اجرا با کنترل دستور کارها و ماشین‌آلات عملیات اجرایی بود. در این فاز مشکلات احتمالی موجود در پروژه‌ها طی بازدیدهای مداوم و با استناد به گزارشات و شیت‌های آزمایشگاهی مشخص و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها صورت پذیرفت.

در فاز ارزیابی، عملکرد کلی با استفاده از معیارهایی چون مقایسه کل مقادیر و احجام عملیات انجام شده در هر محور، تطابق عملیات اجرایی با برنامه پیش‌بینی شده و راندمان عملیات اجرایی که عبارت است از متوسط توان تناژ در هر اکیپ در یک شیفت عملیات اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان عملیات مرمت روسازی بزرگراه‌های آزادگان ( حد فاصل میدان بسیج تا پل شهید کاظمی)، شهید همت ( حد فاصل بلوار پژوهش تا بزرگراه امام علی(ع)) و نواب ( حد فاصل پل حق‌شناس تا بهشت‌زهرا (س))، 5 هزار و 412 تن آسفالت در بزرگراه نواب، 24 هزارو 640تن آسفالت در بزرگراه آزادگان و 20 هزارو 343 تن آسفالت در بزرگراه شهید همت مصرف شده تا وضعیت معابر در یک ششم از سطح کل بزرگراه‌های پایتخت سامان یابد.

امیری‌فرخواستارحدزدن‌آیه‌الله‌علم‌الهدی‌شد!

حجه الاسلام امیری فر در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری خواستار حد زدن شرعی به آیه الله علم الهدی شد!

حجه الاسلام امیری فر در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری بعد از نماز ظهر در توضیح حدیثی از امام صادق (ع) که «خداوند حفظ می کند کسی که رفیقش را حفظ کند» گفت:

* منظور حفظ آبروی مؤمن است که از حرمت کعبه هم بالاتر است.
* ما باید دوستانمان را حفظ کنیم.

* رهبری فرمودند که «جذب حداکثری و دفع حداقلی» . یعنی هر چه می توانید جذب کنید و دفع نکنید!
* بعضی ها متأسفانه به همه چیز ایراد می گیرند.

* چرا آبروی یک مؤمن را می برند؟

* الآن غیبت ها سایتی شده و در سایت ها و رسانه ها و روزنامه ها و... انجام می دهند.

* از شرایط امام جماعت، عدالت است. حالا اگر امام جمعه یی ( آیت ا... علم الهدی) بیاید و بگوید که فلانی(م) فاسق و فاسد و منحرف است، این خیلی بد است. آن هم در سایت ها می گویند.
* قرآن می گوید که به مشرک هم فحش ندهید؛ چه برسد به مؤمن!

* یک مسلمان و شیعه بیاید و فحاشی کند و دوستان خود را از دست بدهد، دیگر چیزی نمی ماند!
* بعضی ها مثل مگس از بین تمام اعضای بدن انسان ، روی زخم می نشینند!

* بعضی از ما دنبال عیب افراد می گردیم که فلانی، پدر و مادر و ... چه طوری هستند و به نوعی او را از حیض انتفاع ساقط می کنیم.


* اگر بخواهیم «م» را رد صلاحیت کنیم ؛ پیغمبر خدا هم رد صلاحیت می شود!!! چرا که ایشان دختر ابوبکر و عمر را گرفته بود!!!

* باید انتقاد کرد و حرف زد اما فحاشی نه.

* کسانی که خودشان را اصولگرا می دانند ، به شخص دوم مملکت تهمت می زنند.
* در قضیه «اطلاعات» ؛ ببینید چه جار و جنجالی به راه انداختند!

* مگر می شود احمدی نژاد مقابل رهبری بایستد؟ ایشان حق دارد وزیری را عزل کند؛ ولی وقتی فهمیدند که نظر رهبری این نیست، تمکین کردند.

* باید در حرف زدن هایمان در تریبون های عمومی خیلی دقت کنیم.

* در تریبون عمومی می آیند و فحاشی می کنند که فلانی (م) بیّن الغی و فاسد و منحرف است. این حرف ها «حد» دارد.

* اگر من جای ایشان (م) بودم می رفتم و شکایت می کردم چرا که باید با یک نفر برخورد کنند که اینطور اهانت نسبت به هر فرد نکنند!!

کمیسیون تلفیق 2 میلیارد دلار اعتبار برای مترو تصویب کرد

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس با اشاره به گنجانده شدن دو میلیارد دلار برای کمک به متروی تهران و دیگر شهرهای کشور در بودجه سال 90، نسبت به اجرایی شدن آن ابراز امیدواری کرده و تحقق آن را نیاز و ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست.

علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به گنجانده شدن دو میلیارد دلار برای کمک به متروی تهران و دیگر شهرهای کشور در بودجه سال 90، پس از فراز و نشیب های بسیاری که بر اساس بی توجهی دولت به پرداخت آن در سال گذشته صورت گرفت، نسبت به اجرایی شدن آن ابراز امیدواری کرده و تحقق آن را نیاز ضرورتی اجتناب ناپذیر برای حمل و نقل عمومی دانست.

وی با بیان این که کمیسیون تلفیق برا اساس نیاز شهروندان به توسعه حمل و نقل عمومی و مخصوصا قطار شهری،کمک دو میلیارد دلاری به مترو را این بار در دل لایحه سال 90 تصویب کرده است، از عزم جدی مجلس برای تصویب نهایی این مصوبه در صحن خبر داد.

وی همچنین از جدیت نمایندگان برای اجرایی شدن این کمک، سخن گفته و ابراز امیدواری کرد با تحقق آن، حرکت مدیریت شهری برای توسعه مترو، مخصوصا در تهران، شتاب بیشتری بگیرد.

افزایش خطوط اتوبوس‌های تندرو در تهران

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تهران و حومه از توسعه خطوط اتوبوسهای تندور در سال 90 خبر داد و گفت: در سال جاری 43 کیلومتر به خطوط اتوبوسهای تندرو افزوده می شود.

پیمان سنندجی با بیان اینکه تهران 85 کیلومتر خط اتوبوس تندرو دارد گفت: در سال جاری میزان خطوط اتوبوسهای تندرو به 128 کیلومتر افزایش پیدا می کند که خط 10 مترو که از میدان آزادی تا پونک است در اولویت کاری ماست.

وی ادامه داد: ادامه خط اتوبان چمران از دیگرپروژه های توسعه ای است که امسال به بهره برداری می رسد.

سنندجی با اشاره به فعالیتهای اجرایی خط 10 بی آرتی گفت: بخش زیادی از فعالیتهای عمرانی این خط به اتمام رسیده است و پیشرفتهای قابل توجهی نیز در تعطیلات نوروز داشته ایم که پس از نصب ایستگاهها این خط آغاز به فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره ورود اتوبوسهای جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: با ورود این اتوبوسها که شهرداری خریداری کرده عمر ناوگان به پنج سال می رسد.

وی با بیان اینکه 25 دستگاه اتوبوس در اواخر سال گذشته تحویل داده شد گفت: 575 دستگاه اتوبوس دو کابینه دیگر نیز به تدریج وارد ناوگان می شوند.

سنندجی با اشاره به تجهیز خط 7 اتوبوسهای تندروبه GPS گفت: تمامی خطوط اتوبوسهای تندرو به GPS مجهز می شوند زیرا این تجهیزات امکان مدیریت خطوط را به ما می دهند و قادر خواهیم بود سرعت و زمان حرکتهای اتوبوسها را کنترل کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از ارتقاء سیستمGPS خبر داد و گفت: در خط یک اتوبوس های تندرو چنین امکانی فراهم شده است و ایستگاهها نیز اعلام می شوند.