هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

سخنان شهردار تهران و فرماندار بانکوک در حاشیه امضای تفاهم نامه

شهردار تهران : ارتباط شهرهای آسیا کمک شایانی به پیشرفت قاره کهن می کند / فرماندار بانکوک : تهران کانون فرهنگ است
شهردار تهران و فرماندار بانکوک در حاشیه امضای تفاهم نامه مشترک بین دو شهر در سخنانی بر گسترش روابط شهرها و تبادل تجربیات موفق تاکید کردند.

به گزارش "تهران سما" از بانکوک ، فرماندار بانکوک در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه تهران و بانکوک با بیان این که سفر شهردار تهران به این شهر به منظور حضور در سومین مجمع شهرداران آسیا نشانگر سطح بالای روابط  دو شهر است ، گفت : افزایش همکاری های تهران و بانکوک در بالاترین سطوح موجب افتخار ما خواهد بود .

وی خواهان انتقال تجربیات موفق تهران در زمینه های حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگ و آموزش و ... به بانکوک شد و افزود : امیدوارم شهردار تهران تجربیات خود در راه اندازی و اداره مجمع شهرداران آسیا را نیز به ما منتقل کند .

فرماندار بانکوک ، دو شهر تهران و بانکوک را دارای اشتراکات فرهنگی زیادی دانست و ادامه داد : تهران کانون فرهنگ است و امیدوارم تفاهم نامه ای که امروز امضا شد به گسترش همکاری ها و تبادل تجربیات در آینده منتهی شود .

شهردار تهران نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه ضمن قدردانی از از طرف خود و سایر شهرداران حاضر در سومین مجمع شهری آسیا از حسن میهمان نوازی بانکوک خاطرنشان کرد : امیدوارم در زمان 2 ساله ای که مسئولیت مجمع شهرداران آسیا بر عهده بانکوک گذاشته شده ، شاهد دوره ای موفق باشیم .

وی افزود : دوره سوم مجمع شهرداران آسیا فرصتی تاریخی برای همه شهرهای آسیا به ویژه بانکوک خواهد بود.

قالیباف تفاهم نامه امضا شده بین دو شهر را فرصت مناسبی برای همکاری های ساختاری در زمینه های حمل و نقل شهری ، محیط زیست ، ساخت و ساز و .. دانست و ادامه داد : امیدوارم ارتباطات دو جانبه تهران و بانکوک در زمینه های ذکر شده و همچنین در حیطه مجمع شهرداران آسیا ادامه داشته باشد.

وی از قرن حاضر به عنوان قرن شکوفایی آسیا یاد کرد و گفت : انتقال تجربیات وهمکاری شهرهای آسیا بدون شک کمک شایانی به پیشرفت و شکوفایی قاره کهن خواهد کرد.

در این مراسم تفاهم نامه همکاری تهران و بانکوک به امضای شهردار تهران و فرماندار بانکوک رسیده و تبادل شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
هوادار دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://qom-ghalibaf.blogfa.com

سلام دوست عزیز . من و جمعی از دوستان یه وبلاگ از طرف هواداران قمی اقای
دکتر قالیباف زدیم که امیدوارم با لینک کردن وبلاگ ما . ما را در حمایت از ایشان
یاری کنید .
با تشکر .
لطفا به ما سر بزنید .

ali جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

لازم به ذکر است برای نخستین بار، روزنامه امریکایی کریستین ساینس مانیتور در سال 86 طی مقاله ای نوشته بود: «قالیباف مردی عمل‌گرا و تکنوکرات است نه فردی ایدئولوژیست.»
در حالی امروز (1/1/1392)حضرت امام خامنه ای صریحا از تفکرات تکنوکرات های حاکم بر دولت آقای هاشمی و سازندگی انتقاد نمودند و دلیل مشکلات اقتصادی اخیر کشور را در رویکرد و تفکرات غلط آنان معرفی کردند که محمدباقر قالیباف از کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم چندی پیش در همایشی در برج میلاد صریحا اعلام کرده بود که تکنوکرات بودن چیز بدی نیست!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای امروز در اجتماع پرشور زائران حرم رضوی با بیان این‌که «تحریم‌ها تاثیرگذار بوده است» در عین حال خاطرنشان کردند: چند ماه پیش وقتی من به این مساله اشاره کردم، آن‌ها ( دشمنان نظام و انقلاب ) خوشحال شدند و گفتند که فلانی اعتراف کرده است که تحریم‌ها بی‌اثر نبوده است، بله تحریم‌ها اثرگذار بوده است. این هم اشکال اساسی در خود ماست که اقتصاد ما وابسته به نفت است. دولت‌ها باید این را در برنامه خود می‌گنجاندند. 17 – 18 سال پیش من به آقایانی که بر سر کار بودند، گفتم که باید کاری کنید که بتوانیم هر وقت که اراده کردیم، در چاه‌های نفت را ببندیم، اما آن آقایان که به زعم خودشان تکنوکرات هم بودند، گفتند مگر می‌شود چنین کرد.

این اظهارات ولی امر مسلمین و گلایه های صریح وی از تفکرات تکنوکراتی در بین برخی مسئولین در حالی مطرح می شود که محمد باقر قالیباف در یکی از همایش های شهرداری تهران که اخیرا در برج میلاد برگزار شده، با تاکید همیشگی خود بر تعابیری مانند "عقلانیت" و "اعتدال"، "تکنوکرات" بودن خود را پذیرفته و اعلام کرده است: "ممکن است که بگویند قالیباف ، انسان تکنوکراتی است که باید بگوییم تکنوکرات بودن چیز بدی نیست و به معنای استفاده درست از ابزار خوب و مدرن است که برای پیاده سازی یک آرمان و یک عقل متصل به وحی الهی استفاده می شود."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد