هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

مردم هم می‌دانند دوره شهرداری دو مدیر قبلی چقدر تفاوت دارد…


حیدری طیب در گفتگو با بولتن نیوز : بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید در سیاست اخلاق اسلامی را رعایت کنیم

حیدری طیب در گفتگو با بولتن نیوز : بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید در سیاست اخلاق اسلامی را رعایت کنیم


مردم هم می‌دانند دوره شهرداری دو مدیر قبلی چقدر تفاوت دارد…
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:«با توجه به اظهارات جناب آقای مهندس چمران، سه نکته را باید عرض کنم؛ اگر بخواهیم از نظر کارشناسی بحث کنیم، حتی مردم عادی هم که کارشناس فنی نیستند، اذعان می‌کنند که عملکرد آقای قالیباف با عملکرد آقای احمدی‌نژاد در دوران شهرداری تفاوت فاحشی دارد بنابراین با توجه به اینکه آقای چمران کارشناس مسائل شهری هستند، بعید می‌دانم این اظهارنظر غیرفنی و غیرکارشناسانه از سوی ایشان مطرح شده باشد.»
«حیدری طیب» افزود: اما از دیدگاه انتخاباتی و سیاسی هم، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید در سیاست، اخلاق خوب داشته باشیم؛ بنابراین نباید نتیجه‌گرا باشیم یعنی نباید برای به‌دست آوردن نتیجه، به هر کاری دست بزنیم. نباید برای اثبات خودمان در انتخابات، رقیب را تخریب کنیم. اخلاق سیاسی باید سرلوحه کارهای ما باشداین از مکارم اخلاقی به دور است و با توجه به اینکه آقای چمران فردی اخلاق‌مدار است، این اظهار نظر مایه تعجب است. از سوی دیگر با شناختی که از خانواده آقای چمران داریم و می‌دانیم ایشان و خانواده‌شان متدین و پایبند به رعایت اصول مذهبی و دینی هستند، این صحبت‌ها از ایشان بعید است.
نماینده مردم کرمانشاه گفت: بنابراین صحبت ایشان مبنی بر مقایسه عملکرد آقایان قالیباف و احمدی‌نژاد در شهرداری تهران، نه از نظر کارشناسی فنی، نه از نظر اخلاق سیاسی و نه از دیدگاه مذهبی قابل توجیه نیست.

نظر چند نماینده را در مورد این انتقادات پرسیدیم:

رییس شورای شهر بارها از عملکردشهردار دفاع کرده است
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی سخنان مطرح شده از سوی آقای چمران را درباره مدیریت فعلی شهر تهران بعید خواند و گفت: آقای چمران طی سالهای گذشته به دفعات از عملکرد آقای قالیباف به عنوان شهردار تهران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدماتی تقدیر و دفاع کرده‌اند و بعید است سخنانی که اخیرا به ایشان منتسب شده، از زبان آقای چمران بیان شده باشد.
«رمضانعلی سبحانی‌فر» در ادامه افزود: با شناختی که از شخصیت آقای چمران سراغ دارم، چنین تغییر مواضعی را آن هم در
آستانه انتخابات ریاست جمهوری بسیار بعید و دور از ذهن می دانم چرا که شائبه سیاسی بودن و تخریب چهره کاندیداها از آن متصور است.
وی گفت: ایشان در راس شورای شهر تهران که نهاد ناظر بر عملکرد شهرداری تهران است همواره از عملکرد شهرداری دوره آقای قالیباف حمایت کرده اند و اینکه ناگهان چنین تغییر مواضعی داده باشند، پذیرفتنی نیست.

مردم تهران ارزش عملکرد شهردار را لمس کرده اند
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها گفت: از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار می رود در تبلیغات خود آداب و اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و با زیر سوال بردن عملکرد دیگران، واقعیات را طور دیگری به مردم معرفی نکنند.
«اسفندیار اختیاری» با گلایه از اظهارات اخیر رییس شورای شهر تهران گفت: البته ارزش عملکرد و فعالیت آقای قالیباف را مردم شهر تهران به خوبی لمس کرده و به چشم دیده‌اند و برخی اظهارنظرهای تخریبی که جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد، نمی‌تواند از ارزش این عملکرد بکاهد.
وی ادامه داد: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چنین اظهار نظرهایی فقط این شائبه را تقویت می کند که عده ای تحت تاثیر گرایش‌های سیاسی، به دنبال تخریب عملکرد دیگران هستند.

مردم تهران بهترین قاضی برای ارزیابی عملکرد شهردار
«محمد علی پورمختار» با اشاره به سخنان اخیر رییس شورای شهر تهران گفت :آقای چمران بعنوان رییس شورای شهر بارها عملکرد فعلی مدیریت شهری تهران راتایید و از ان دفاع کردند و حالا جای تعجب دارد که چگونه در استانه اتنخابات مواضع ایشان تا این اندازه تغییر کرده است.
در حالی که به عنوان رییس شورای شهر تهران ۶ سال بر همین عملکرد نظارت داشته اند و چنانچه واقعا این عملکرد شایسته چنین انتقاد بود لازم بود پیش از اینها نسبت به نظارت و اصلاح این شیوه مدیریت اقدام می کردند.
پورمختار تصریح کرد: البته وجدان عمومی و مردم شهر تهران خودشان بهترین قاضی برای قضاوت در مورد عملکرد مدیریت فعلی شهر تهران هستند و چنانچه آقای چمران مستنداتی برای اثبات اظهارات خود ارایه نکنند مشخص می‌شود که این یک اظهارنظر سیاسی و انتخاباتی بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آنچه به نقل از ایشان مطرح شده، صحت نداشته باشد و ایشان نسبت به اصلاح و تکذیب آن اقدام کنند چرا که انتظار افکار عمومی از وی به عنوان رییس شورای شهر تهران بیش از اینهاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد