هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

به حضورم در جبهه و دفاع از ایران افتخار می کنم

قالیباف در حاشیه افتتاح باغ پرندگان:

به حضورم در جبهه و دفاع از ایران افتخار می کنم/ پاسخ به تخریبها

ما اگر در زندگیمان به چیزی افتخار کنیم آن هم حضور در جبهه و دفاع از کشور است ما در مقابل همه کسانی که در مقابل کشور ما ایستاده‌اند می‌ایستیم و نگران این نیستیم که VOA بگوید که قالیباف یک فرد جبهه‌ای و نظامی است. بنده فردی نظامی به آن معنا نبوده‌ام بلکه یک رزمنده و مجاهد هستم که وقتی کشورم انقلاب و اسلام مورد خطر واقع شد جنگیده‌ام ...

محمد باقر قالیباف در حاشیه افتتاح باغ پرندگان  اظهار داشت: امروز فاز نخست این باغ به طول 16 هکتار افتتاح می‌شود و فاز دوم نیز در آینده بسیار نزدیکی به افتتاح می‌رسد.

وی ادامه داد: علت تأخیر در افتتاح فاز دوم باغ پرندگان تحریم‌هایی بود که برای کشور صورت گرفت و در حال حاضر وسایل مورد نیاز برای احداث فاز دوم باغ پرندگان خریداری و در حال نصب است.

قالیباف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا احداث تفرجگاه در شهر تهران به پایان رسیده است گفت: ساخت تفرجگاه برای شهری که حدود 10 میلیون نفر جمعیت را دارد هیچ وقت به پایان نمی‌رسد و در منطقه 4 مجموعه پارک تلو نیز در 13 فروردین به بهره‌برداری رسید که یک پارک کوهستانی و تفریحی است.

قالیباف در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به مردم برای انتخابات شورای شهر دارید گفت: شورای شهر از ارگان‌هایی است که در سبک زندگی شهری مردم تأثیر بسزایی دارد امید است در انتخابات پیش رو از تمام تخصص‌های مورد نیاز در یک شهر حضور داشته باشند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: بهترین‌های مردم در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بودجه‌ای و ... باید در شورای شهر حضور داشته باشد.

وی تأکید کرد: افرادی که در شورای شهر انتخاب می‌شوند باید به دور از جریانات سیاسی باشند. اگر شورای شهری به سمت سیاسی کاری رفت و احزاب در آن شورا دخالت کردند به نظر بنده هیچ خدمتی به مردم نخواهد شد.

قالیباف افزود: شورا باید از مسائل سیاسی به دور باشد و به جز خدمت به مردم چیز دیگری در ذهنش نباشد.

قالیباف بیان داشت: 24 خرداد روز انتخابات شورای شهر است و مردم باید به گونه‌ای عمل کنند که از بهترین‌های شهر با تخصص‌های متفاوت در این شورا حضور داشته باشند.

شهردار تهران گفت: روند پیشرفتی که در شهر ایجاد و پایه‌گذاری شده همچنان به سرعت ادامه پیدا خواهد کرد و بستگی به احزاب و حزب‌ها ندارد.


قالیباف درباره هجمه‌هایی که رسانه‌های بیگانه خارج از کشور نسبت به وی دارند گفت: بنده نیز این هجمه‌های رسانه‌های خارجی را شنیده‌ام.

وی ادامه داد: ما اگر در زندگیمان به چیزی افتخار کنیم آن هم حضور در جبهه و دفاع از کشور است ما در مقابل همه کسانی که در مقابل کشور ما ایستاده‌اند می‌ایستیم و نگران این نیستیم که VOA بگوید که قالیباف یک فرد جبهه‌ای و نظامی است.

وی بیان داشت: بنده فردی نظامی به آن معنا نبوده‌ام بلکه یک رزمنده و مجاهد هستم که وقتی کشورم انقلاب و اسلام مورد خطر واقع شد جنگیده‌ام امروز نیز در شهر تهران نشان دادیم که با همان فرهنگ و روحیه جهادی می‌توانیم اقدام کنیم.

قالیباف در مراسم افتتاح فاز نخست باغ پرندگان نیز در جمع مردم اظهارداشت: حدود دو سال قبل کلنگ احداث پارک پرندگان در باغ لویزان به زمین خورد و کسی فکر نمی‌کرد که این باغ در مقیاسی فرا ملی به این زودی به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: شوراها تبلور عینی حضور مردم در صحنه مدیریت کشور است بنابراین باید در انتخابات پیش رو انتخابات شورای شهر را جدی گرفت.

وی با بیان اینکه شهر با پول مردم اداره می‌شود گفت: بنده به دلیل اینکه شهردار شهر هستم حقوقم را مردم می‌دهند. با انتخابات شورای شهر باید شهر را به دست کسانی بسپاریم که بتوانند از ظرفیت و پتانسیل شهر در ابعاد مختلف بهره بگیرند.

قالیباف تأکید کرد: هنوز 50 درصد از ظرفیت شهر تهران نمایان شده و در صورتی که بقیه ظرفیت‌ها نیز عملی شود شهری شاداب خواهیم داشت.

وی به گذشته پارک لویزان و باغ پرندگان اشاره کرد و گفت: این محیط یک فضای سبز پر آسیب بود و در گذشته کسی جرئت نمی‌کرد در این پارک و فضای سبز قدم بزند.

شهردار تهران افزود: یکی از ظلم‌های فرهنگ سرمایه‌گذاری در این است که اساس را بر ارزش افزوده قرار می‌دهند و به دنبال انباشتگی پول هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما در مبانی دینی این گونه آموزش دیده‌ایم که برای یک زندگی مادی و معنوی نباید از چرخه طبیعت دور شویم. مخصوصاً در شهرهای بزرگ تهران که در انبوهی از پل‌ها و راه‌ها هستند باید به طبیعت توجه بیشتری شود و فرزندان خود را با طبیعت بیشتر آشنا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد