هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

از قالیباف بدعهدی ندیدیم

رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف مطرح‌ کرد
از قالیباف بدعهدی ندیدیم

رئیس ستاد مردمی حامی قالیباف گفت: یکی از شاخصه‌های مهم برای شخص رئیس‌جمهور، داشتن برنامه روشن و عقلانی برای پیشبرد نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و عدالت است.

خبرگزاری فارس: از قالیباف بدعهدی ندیدیم به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، رضا شیران خراسانی رئیس ستادهای  مردمی حامی قالیباف با حضور در جمع ایثارگران، نخبگان و مردم شهر بجنورد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با خلق حماسه سیاسی اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی کشور، اعلام حضور کاندیداهای کارآمد و با برنامه یکی از اصول لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی و به دنبال آن حماسه اقتصادی است.

شیران در ادامه با اشاره به کثرت نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: کثرت نامزدها باعث افزایش شور انتخاباتی در بدنه جامعه می‌شود اما همه عزیزان باید با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مبنی بر اجرایی بودن شخص رئیس‌جمهور به عنوان یک شاخصه مهم برای وی، وارد این میدان شده و به رقابت بپردازند.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از شاخصه‌های مهم برای شخص رئیس‌جمهور داشتن برنامه روشن و عقلانی برای پیشبرد نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و عدالت است که در اینجا یک سؤال مهم پیش می‌آید که چه تضمینی برای اجرای برنامه کاندیداها در صورت پیروزی وجود دارد.

شیران در پاسخ به این سؤال ابراز داشت: رجوع به کارنامه گذشته افراد و مقایسه برنامه‌های گذشته کاندیداها با عملکرد و کارآمدیشان در سمت‌های گوناگون مدیریتی آنها می‌تواند منبع مناسبی برای تشخیص میزان صداقت و کارآمدی افراد در اجرای برنامه اعلامی‌شان باشد.

شیران خراسانی سپس با اشاره به پست‌های مدیریتی قالیباف به ویژه در نیروی انتظامی و شهرداری تهران گفت: با رجوع به گزارش‌های سازمان‌های رسمی کشور، انحراف از برنامه شهرداری تهران در طول سال گذشته کمتر از 0.2 درصد بوده است که این نشان از 2 موضوع دارد و این موضوعات عبارتند از با برنامه بودن سازمان تحت مدیریت ایشان و اینکه این برنامه واقعی و بر مبنای عقلانیت استوار بوده است و دوم کارآمدی، عملگرایی و شایسته‌سالاری مدیریت شهری تهران که توانسته برنامه مصوب را تا این حد و به نحو احسن به اجرا رساند.

رئیس ستادهای مردمی حامی قالیباف در ادامه با اشاره به این موضوع که قالیباف با برنامه‌ای مدون و عقلانی وارد میدان انتخابات شده است، افزود: آقای قالیباف بارها اعلام کرده‌اند که تاکنون به لطف خداوند در هر جایی که بوده‌ام و در عرصه اجرایی قولی به مردم داده‌ام به عهد خود وفا کرده و آن را به اجرا در آورده‌ام و کسی الحمدالله ار من در کارم بدقولی ندیده است.

شیران در پایان گفت: ما نیز که سال‌ها در کنار قالیباف مشغول به انجام وظیفه بوده‌ایم هرگز از ایشان بدعهدی ندیده و معتقدیم که در عرصه مدیریت کشور نیز قالیباف برنامه اعلامی خود را به طور کامل اجرا کرده و به عهد خود در قبال ملت شریف ایران عمل می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد