هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

لزوم قدردانی از مدیریت شهری تهران به دلیل نحوه مدیریت کارآمد

 

IF

به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مهمترین دستاورد های مدیریت شهری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری گفت: لازم است از آقای قالیباف به دلیل نحوه مدیریت کارآمد و کارا تشکر و قدردانی شود که با وجود این حجم جمعیت، بار ترافیکی سنگین و اشباع شهر از خودرو شاهد مدیریت شایسته ایشان در کنترل این معضلات هستیم.

سید سعید حیدری طیب در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو افزود: گسترش حمل و نقل عمومی، نوسازی بخشی از این ناوگان و توسعه خطوط مترو از دستاورد های مدیریت شهری است که شاهد پیشرفت و موفقیت های روزافزون شهرداری در راستای افزایش رفاه عمومی هستیم.

وی تصریح کرد: بسترسازی در راستای استفاده بیشتر از دوچرخه در نقل و انتقالات شهری و فرهنگسازی به این منظور، از دیگر اقدامات موثر مدیریت شهری تهران است ایجاد تسهیلات در راستای توسعه حمل و نقل غیرموتوری از جمله دوچرخه سبب کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوا خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اینکه حمل و نقل عمومی تا چه حد توانسته پاسخگوی نیاز و خواسته های شهروندان باشد، گفت: به طور قطع ظرفیت فعلی حمل و نقل عمومی نمی تواند جوابگوی این حجم سفر های شهری باشد، با توجه به ازدیاد جمعیت و افزایش آن در سال های آینده لازم است در راستای گسترش حمل و نقل عمومی از سوی تمامی مسئولین تلاش مضاعفی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: فعالیت های عمرانی شهرداری تهران شایان توجه است، همگام با این فعالیت ها، فرهنگسازی های مناسبی نیز صورت پذیرفته است که لازم است این فرهنگسازی ها توسعه یابد.

سید سعید حیدری طیب در پایان خاطر نشان کرد: لازم است مشخص شود بودجه هایی که در اختیار مسئولین قرار می گیرد در چه حوزه هایی و به چه صورت مورد استفاده قرار می گیرد، نباید این اعتبارات به صورت سلیقه ای صرف شود.

ضرورت دارد نظارت شود بودجه کشور در راستای افزایش رفاه عمومی، امور فرهنگی و ایجاد مجموعه های ورزشی اختصاص یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد