هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

ابلاغیه قالیباف، تئاتر شهر و آغاز اجرای "مشروطه بانو"

ابلاغ شهردار تهران برای بررسی دقیق و جامع ساماندهی محوطه مجموعه تئاتر شهر و سازه جدید احداث شده توسط شرکت مترو و آغاز اجرای نمایش "مشروطه بانو" از اخبار امروز تئاتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایازی در دیداری که از مجموعه تئاتر شهر انجام داد گفت: مسوولان شهرداری تهران مجموعه تئاتر شهر را به عنوان میراثی ماندگار می‌دانند که حفظ و حراست از آن جز وظایف اصلی ماست بنابراین تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا فضای این مجموعه برای اجرای برنامه های نمایشی شکل کاربردی تری به خود بگیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران با اشاره به ساخت و سازهای شرکت مترو در محوطه  مجموعه تئاتر شهرگفت: شهروندان تهرانی انتظار دارند شبکه حمل و نقل عمومی در مواجهه با آلودگی‌های زیست محیطی  توسعه پیدا کرده و روی آن سرمایه گذاری شود. ضمن اینکه مجموعه تئاتر شهر هم یکی از مجموعه‌های ماندگار هنری است که هنرمندان فرهیخته با تمام مشکلات آثار نمایشی را به مخاطبان ارائه می کنند. بنابراین لازم است در حفظ و نگهداری آن  هم نهایت تلاش را داشته باشیم.

ایازی افزود: هردو مواردی که به آن اشاره کردم از مطالبات به حق و مهم شهروندان تهرانی است وما حتما باید پاسخگوی این دو مطالبه باشیم از سوی دیگر در چند روز اخیر هم که بحث ساخت  هواکش مترو در محوطه تئاتر شهر به میان آمده و اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم تاکید زیادی در حل این مشکل دارند تلاش کردیم تا این موضوع هرچه سریع تر مرتفع شود از این جهت آقای قالیباف در روز های اخیرابلاغ کردند تا در این مورد بررسی جامع تری صورت پذیرد تا یا مکان دیگری برای نصب هواکش در نظر گرفته شود یا  این مکان مشکلی را برای مجموعه تئاتر شهر ایجاد نکند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطر نشان کرد : شهرداری تهران نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد تا این مکان ارزشمند نمایشی همچنان فاخر باقی بماند به همین منظور نگاه جدی تر به ساماندهی محوطه مجموعه چه در ضلع شمالی و چه در محوطه های دیگر مجموعه از جمله اقداماتی است که باید به اجرایی شدن آن تلاش کنیم .البته از نظر من وجود ایستگاه مترو در محوطه مجموعه تئاتر شهر می تواند فرصت خوبی برای شناساندن هرچه بهتر مجموعه به شهروندان تهرانی باشد . اما در مورد هواکش مترو هم موضوع مورد بررسی بیشتری  قرار می دهیم تا مشکل هر چه زودتر حل شود.

ادامه مطلب ...

گفت‌گوی مستقیم قالیباف با مردم

به گزارش آتی نیوز به‌نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر محمد باقر قالیباف در این برنامه ملاقات مردمی که از ساعت 10 صبح آغاز شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید، به صورت حضوری و تلفنی در جریان مسایل و مشکلات شهروندان قرار گرفت و پاسخگوی آنان بود.

در این برنامه تعدادی از مدیران شهری، شهردار تهران را همراهی می کردند.

در ملاقات مردمی امروز، دکتر قالیباف با 19 نفر از شهروندان به صورت حضوری و چهره به چهره دیدار و پس از استماع مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

او  همچنین به صورت تلفنی با 25 شهروند مکالمه داشت و در راستای حل مشکلات آنان نیز دستوراتی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، از جمله مشکلاتی که امروز شهروندان تهرانی با شهردار شهرشان مطرح کردند می‌توان به تعیین تکلیف املاک واقع در طرح‌ها و پروژه های شهری و پرداخت مطالبات گذشته اشاره کرد.

بعد از پایان این برنامه، دکتر قالیباف با حضور در مرکز سامانه مدیریت شهری 137، از بخش‌های مختلف این مرکز نیز بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار کرد و همچنین با تعدادی از شهروندان به صورت مستقیم گفت‌وگو و نظر آنان را در خصوص نحوه عملکرد واحدهای اجرایی جویا شد.

سال 91 تمام بزرگراه‌های تهران تکمیل می‌شود

ساخت همه بزرگراه‌ها، تقاطع‌ها و رینگ داخلی و بیرونی شهر تهران بر اساس طرح جامع عمرانی، سال آینده به‌طور کامل به اتمام می‌رسد

سال 91 تمام بزرگراه‌های تهران تکمیل می‌شود

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند شمالی آزادراه تهران- کرج ضمن اعلام این خبر گفت: البته اتمام بزرگراه‌ها به معنی حل مشکل ترافیک نیست زیرا در شرایطی که سالانه 400هزار خودرو در تهران شماره‌گذاری می‌شود و هیچ رابطه منطقی بین ورود و خروج خودرو وجود ندارد چنین به‌نظر می‌رسد که هر چه هم بزرگراه بسازیم خاصیتی نخواهد داشت.

شهردار تهران از عزم مدیریت شهری در تکمیل خطوط مترو سخن گفت و افزود: با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تونل‌سازی‌ در مترو هم به لحاظ اقتصادی و هم سرعت در اجرا کاملا به‌صرفه شده است.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم بهره‌برداری از پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری گفت: امروز تهران در میان سایر کلانشهرهای دنیا از جایگاه بالایی برخوردار شده است به‌طوری که هیچ متروپلیسی در دنیا وجود ندارد که در سال 25کیلومتر تونل حفاری کند و 15کیلومتر را به‌ بهره‌برداری برساند.

این درحالی است که قالیباف از آمادگی شهرداری تهران برای بهره‌برداری سالانه 30کیلومتر مترو درصورت تأمین بموقع اعتبارات سخن گفت و ادامه داد: موضوع عدم تأمین بموقع اعتبارات را مجلس رسیدگی کرده و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز پیگیری کرده است اما با وجود این هر روز یکی می‌گوید اعتبار تخصیص دادیم یا اعتبارات در راه است و غیره که ما پاسخی برای آن نداریم.

به گفته قالیباف، شهرداری تهران علاوه بر عمران شهری نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز بی‌توجه نیست. وی ادامه داد: در دوره‌های قبل مدیریت شهری نسبت به آسیب‌های اجتماعی کمتر توجه داشت اما هم اکنون شهرداری تهران به‌رغم اینکه مسئولیت مستقیم در این باره ندارد اما در حوزه اعتیاد به مواد‌مخدر، بیکاری به‌عنوان ریشه اصلی اعتیاد، کودکان بی‌خانمان، کودکان فراری و زنان سرپرست خانوار با همکاری تشکل‌های مردمی اقدامات تأثیرگذاری را به اجرا درآورده است

ادامه مطلب ...

قالیباف: اتوبان صدر تا پارک ملت را از طریق تونل نیایش طی‌ کرد

شهردار تهران به‌همراه معاون فنی و عمرانی و تنی‌چنداز مدیران بدون برنامه‌ریزی قبلی با ورود به پرتال انتهای شرقی تونل نیایش در محل اتوبان آیت‌الله صدر از تونل نیایش بازدید کرد.

به گزارش "تهران سما" دکتر محمد باقر قالیباف در این بازدید از حدود 2 کیلومتر مسیر تونل نیایش و عملیات اجرایی آن بازدید کرد و درنهایت از‌یکی از‌جبهه‌های کاری در مجاورت پارک ملت از تونل خارج شد.

قالیباف قبل‌از ورود به تونل، از مراحل اجرایی عملیات احداث پل طبقاتی بزرگراه شهید صدر نیز بازدید به‌عمل آورده‌بود.

شهردار تهران در نشست برگزارشده پس‌از پایان بازدیدهای میدانی، درجریان آمار عملکرد مجریان هر دو طرح قرارگرفت و مسائل و مشکلات اجرایی به بحث و تبادل‌نظر گذاشته‌شد. 

در این جلسه آغاز عملیات عایق‌بندی و بتن‌ریزی کف در بخش‌هایی ‌از تونل نیایش نیز به‌ اطلاع شهردار تهران رسید.

قالیباف! تو برای ساخت بی.آر.تی متهمی!

در حالی که محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، به دلیل آنچه برخی نفوذ فراماسونری می خوانند، زیر حمله شدید به ظاهر بابصیرتان ضدفتنه است؛  و در این ایام کم مورد اتهام حمایت از فتنه گران قرار نگرفته است؛ پایگاه جرس، وابسته به جریان مهاجرانی-کدیور، و اصلی ترین ارگان جریان فتنه سبز، یادداشتی از فردی با نام  مستعار «آذر اهورایی» منتشر کرده است، که از شدت خالی بودن عقلانیت تنه به هجو و مزاح می زند!

نگارنده که از موفقیت دوباره شهرداری تهران تهران در میان دیگری شهرداری ها و تقدیر بین المللی از آن به دلیل ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رشد سیستم حمل و نقل به وضوح عصبانی است؛ می نویسد:

«البته شکی نیست که راه اندازی این سامانه دو منظوره علاوه بر آنکه در کنار مترو سهم عمده ای از حمل و نقل شهری را بر عهده گرفته و همچنین سهم عمده ائی هم در سرکوبی جنبش سبز و تظاهرات مردم تهران در سال 88 ایفا نموده است. با استفاده از این خطوط تندرو نیروهای سرکوبگر موتورسوار در کمترین مدت خود را به نقاط مورد نظر رسانده وبه جان مردم بی سلاح می افتادند. البته آقای قالیباف از بابت این ابداع و نوآوری در سرکوب مردم تهران مستحق دریافت یک جایزه هم از سوی تروریست های جهانی و سازمان القاعده هستند».

در حالی این نویسنده سبز اندیش، یک طرح اجرا شده در باقی کشورهای توسعه یافته برای ارتقای سرعت حمل و نقل عمومی را به برخورد با اغتشاشات مرتبط می کند که از سویی دیگر جماعت مدعی بصیرت قالیباف را به خاطر همین خطوط و عدم قطع فعالیت آن به کمک به اغتشاشگران برای حرکت سریع تر در شهر متهم می کنند! هر چند که نقش شهرداری برای حفظ ثبات و عملکرد شهر برای جلوگیری از افتادن به ورطه بحرانی شدن خدمات شهری به دلیل درگیری ها لازم به تقدیر است، اما اعتراف هر دوسوی جریان به تاثیر این خطوط در افزایش سرعت حمل و نقل هم از نکات مفرح و طنز ماجراست!

قالیباف
جریان بصیرت فروش، همچنین قالیباف را به دلیل وجود سطل های زباله (که می توان زباله های آن را سوزاند) و جایگزینی شان پس از تخریب، و همچنین وجود مصالح عمرانی در شهر که برای ترمیم پیاده رو ها و ... در شهر بوده اند و احیانا مورد استفاده اغتشاشگران قرار گرفته اند متهم به همکاری با فتنه گران می کنند؛ در حالی که این جریان پاسخی برای این سوال ندارد، که حفظ ثبات و تمیز کردن شهر پس از درگیری ها برای عدم انتقال جو بحران به باقی شهروندان و تثبیت وضعیت بحران زده منطقی تر بوده است، یا آنچه که آنان تامین مهمات آتش سوزی ها می خوانند! ایشان پاسخی نیز برای این موضوع ندارند که درحالی که درگیری چند ماه ادامه پیدا کرده بود (که بخشی از مسئولیت آن بر عهده کسانی است که در سابقه شان هیچگاه تلاشی برای آرام سازی و مدیریت بحران ها نداشته اند)، آیا باید شهر بحران زده می ماند و خدمت رسانی آن متوقف می شد؟ یا اینکه آیا مجموعه شهرداری باید علم غیب می داشت که قرار است که پایتخت آنچنان شود تا اینکه از ابتدا به نصب سطل های زباله اقدام نمی کرد؟

ادامه مطلب ...

وظیفه تامین روشنایی بزرگراه‌ها بر عهده شهرداری نیست

شهردار تهران با اشاره به ساخت سالانه ۱۵ کیلومتر مترو و حفاری ۲۵ کیلومتر مترو در تهران، تاکید کرد: در صورت تامین اعتبارات آمادگی بهره‌برداری از سالانه ۳۰ کیلومتر مترو در پایتخت وجود دارد.

به گزارش  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج  ادامه داد: نباید اینطور شود که اگر فردی صادق باشد او را تمسخر کنیم و ساده‌اندیش بخوانیم و در عین حال هرکس که با نیرنگ و دروغ کاری را پیش برد، فرد زیرک، باسیاست و پخته‌ای بدانیم.

ادامه مطلب ...

قالیباف: اعتماد مردم سرمایه ماست

شهردار تهران گفت: بر اساس طرح جامع عمرانی شهر تهران سال آینده سالی است که همه بزرگراه‌ها، تقاطع‌ها و رینگ‌های داخلی و خارجی تهران به‌طور کامل به اتمام می‌رسد و هیچ تقاطع وبزرگراهی بر اساس این طرح نیمه تمام نخواهد ماند.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر محمد باقر قالیباف صبح امروز ـ شنبه، 26 آذر ـ در مراسم بهره برداری از پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند شمالی آزاد راه تهران ـ کرج با بیان اینکه در ماه محرم و صفر فضا متفاوت می‌شود و دلیل آن نیز ارادت مردم ما به نهضت امام حسین (ع) است، گفت: در این ایام جوانان ما نیز تلاش دارند که هم بخش حماسی و عاطفی عاشورا را مورد توجه قرار دهند و هم شناخت و معرفت بیشتری نسبت به عاشورا پیدا کنند.


او افزود: امام حسین (ع) وقتی حماسه عاشورا را رقم می‌زدند اساس آن را امر به معرف ونهی از منکر قرار دادند و مهم‌ترین تاثیر امر به معروف و نهی از منکر در هر جامعه‌ای آن است که اجازه ندهد که جای ارزش و ضد ارزش جابه‌جا شود و چیزهایی که در جامعه بد است، خوب جلوه کند و امام حسین (ع) نیز در فلسفه عاشورا از بدعت گذاری در دین جلوگیری کردند.


ادامه مطلب ...

خدا مرا نبخشد اگر در کارهای مربوط به مردم نگاه سیاسی حاکم باشد

شهردار تهران با اشاره به ادعاهای برخی که می‌گویند اعتبارات مترو پرداخت شده است، گفت: مجلس به این موضوع رسیدگی کرده، دیوان محاسبات ورود کرده و تمامی وضعیت پرداخت‌ها روشن و مشخص است.

به گزارش  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پل‌های اتصال بزرگراه شهید باکری به آزادراه تهران کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به روز حمل‌ونقل عمومی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها بحث‌ها و موضوعات مربوط به حمل‌ونقل عمومی را در یک فضای سیاسی و تقابلی مطرح می‌کنند، اما من به
پروژه تونل نیایش و احداث بزرگراه طبقاتی شهید صدر در طرح جامع ترافیک نبود اما شهرداری تهران اجرای آن را در دستور کار قرار داد تا بخشی از مشکل ترافیک این محدوده برطرف شود.
مردم می‌گویم که خدا من را نبخشد که اگر در کارهای مربوط به مردم نگاه سیاسی حاکم باشد.

وی در رابطه با مساله ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه این موضوع قابل حل است اظهار کرد: حل معضل ترافیک تهران نیازمند یک تصمیم است اما حداقل از زمانی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کردم و در دولت‌های هشتم و نهم و دهم چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.

به اعتقاد شهردار تهران هر اندازه که بزرگراه ساخته شود تا زمانی که فرهنگ ترافیک اصلاح نشود نمی‌توان این مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کرد.

قالیباف با بیان اینکه تا پایان سال آینده کلیه بزرگراه‌های تهران بر اساس طرح جامع ترافیکی شهر تهران ساخته می‌شود، یادآور شد: پروژه تونل نیایش و احداث بزرگراه طبقاتی شهید صدر در طرح جامع ترافیک نبود اما شهرداری تهران اجرای آن را در دستور کار قرار داد تا بخشی از مشکل ترافیک این محدوده برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای انجام امور زندگی خود نیازمند سفرهای درون‌شهری هستند؛ بنابراین نمی‌توان سفر مردم را تعطیل کرد بلکه باشد شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان بتوانند به بهترین‌شکل رفت و آمد کنند.

وی همچنین به آلودگی هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی با اولویت حمل‌ونقل ریلی در صورتی که بهبود فرهنگ ترافیک نیز صورت گیرد، می‌تواند بخشی از مشکلات تهران نظیر آلودگی هوا و ترافیک را برطرف کند.

قالیباف پلی مطمئن به سوی ایران ۱۴۰۴




به باور اکثر کارشناسان داخلی و خارجی در مدیریت شهری، تهران اکنون جزء ۱۰ شهریست که در شاخص های توسعه شهری ، پیشرفت قابل توجه ای داشته است و می توان آن را از جمله کلان شهرهایی دانست که زیرساختهای شهری در آن به استانداردهای جهانی نزدیک شده است.
به قول قدما ساختن چیزی ساخته نشده ،آسانتر از چیزی است که به غلط ساخته شده است. و این یعنی هزینه دوبرابری اعتبارات و زمان!.
در سال گذشته میلادی بود که این کلانشهر برای اولین بار در یکی از شاخصهای توسعه شهری مفتخر به کسب رتبه، از یک سازمان معتبر بین المللی شد. تهران در آن سال در حوزه حمل و نقل به عنوان یکی از پنج شهربرتر دنیا از نظر حمل و نقل از سوی موسسه سیاست‌های حمل و نقل و توسعه موسوم به ITDPگردید .
ایجاد و توسعه خطوط اتوبوسرانی تندرو(brt)، مترو، مدیریت در توسعه حمل و نقل عمومی به آن معنی که متناسب با نیاز شهروندان این توسعه صورت گرفته و استقرار سیستم کنترل مکانیزه طرح ترافیک از مهمترین علل انتخاب تهران در ردیف برترین های دنیا بود.
این امر نشانگر اجرای برنامه های مدرن توسعه شهری بر اساس معیارهای بین المللی است؛ که با آمدن دکتر محمدباقرقالیباف در سال ۸۷ به شهرداری تهران به صورت جدی در حال انجام است.
در اینجا لازم است برای اثبات شایستگی های دکتر محمد باقر قالیباف به طور مختصر ،گذشته این مرد موفق را مرور کنیم.
حضور موفق دکتر محمدباقر قالیباف در زمان تصدی مسوولیتهای متعدد ،از فرماندهی لشگر ۵ نصر خراسان در زمان هشت سال دفاع مقدس گرفته تا فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا(ع) (که با حضور وی رویکرد عمرانی و مشارکت فعال این قرارگاه در ساخت کشور با امکانات موجود آغاز شد و رفته رفته وابستگی ها به تاسیسات و تجهیزات عمرانی بیگانگان کاهش یافت)، مسیری بس دشورا بوده که ایشان با درایتی ممتاز،طی طریق کرده است.
گستردگی حوزه های مسئولیت وی که با موفقیتهای متداوم همراه بوده است تا جایی پیشرفت رفت که سکان بالاترین پست امنیتی کشور به وی سپرده شد.
برای دکتر تفاوتی نمی کند کجا باشد و در چه زمانی باشد؛ یادمان نمی رود زمانی که سکان نیروی انتظامی کشور به دست ایشان سپرده شد، مهمترین اتفاق در فرماندهان و سربازان این نیرو افتاد و آن هم تغییر نگرش در خصوص حق شهروندان و حذف نگاه از بالای پرسنل این نیرو به مردم بود که از زمان ژاندارمری سابق در ذهن حافظان امنیت این سرزمین بر جای مانده بود.
این وضع در شرایطی اتفاق افتاد که جامعه شناسان و کارشناسان مسائل و آسیب های اجتماعی، پیش بینی کرده بودند دهه ۹۰ شمسی، دهه بحران و فوران معضلات اجتماعی خواهد بود.
با این وضع، تئوری “جامعه محوری در تولید امنیت”از سوی سردار قالیباف مطرح شد و به سرعت به گفتمان غالب افسران ارشد و فرماندهان رده بالای پلیس تبدیل شد. در کلانتری ها، افسران جدیدی به کار گرفته می شدند، از جمله افسر قضائی تا بتوانند طرح دعاوی را ساماندهی کند، اما مهمترین نکته در طراحی جدید، به کارگیری بخشی کاملا غیرپلیسی در کلانتری بود. دفاتر مشاوره کار جذب مردم را به عهده گرفتند. این دقیقا همان نیازی بود که پلیس براساس تئوری جامعه محوری و فرآیند دیدن تولید امنیت به آن توجه کرد. راه اندازی دفاتر مشاوره، علاوه بر آنکه باعث حل و فصل بسیاری از پرونده ها بدون ارجاع به محاکم دادگستری می شد، به پلیس این امکان را می داد تا آسیب های منجر به وقوع جرم را بشناسد و برای آن هم برنامه ریزی کند.
به گفته کارشناسان مسایل اجتماعی ،راه اندازی سامانهٔ ۱۱۰، مرکز فوریتهای پلیس، ۱۹۷ مرکز نظارت همگانی مردمی و معاونت اجتماعی ناجا توسط ایشان گام بزرگی در کاهش آسیبهای اجتماعی در آن زمان بود که نشانگر دغدغه شهردار فعلی تهران در کاهش آسیبهای اجتماعی است.

با این حال آنچه مشخص است ،مدیریت اجرایی قوی و منظم ،همراه ایدئولوژی توسعه کشور در تمامی ابعاد ،منطبق با اصول تعریف شده ایران ۱۴۰۴ و همچنین تلاش برای ارتقای جایگاه و شان نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است که از دکتر قالیباف چهر ه ایی برجسته و توانمند ساخته است که لحظه ایی از آرمانها و اهداف متعالی خود عقب نخواهد نشست

قالیباف استفاده از امکانات شهرداری برای انتخابات را ممنوع کرد

در شرایط فعلی وحدت بهترین راه حل ممکن است. در این دوره از انتخابات آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی محوریت وحدت را بر عهده گرفتند که با توجه به تابعیت همیشگی آنها از نظرات ولایت فقیه امیدواریم همه اصولگرایان تحت جبهه متحد اصولگرایان فعالیت کنند. همه نامزدهای انتخابات باید بر اساس شاخصه‌های اصولگرایی ارزیابی شوند.امیدواریم مردم هم تحت همین شاخصه‌ها رای دهند تا مجلسی کارآمد و ولایت مدار شکل بگیرد. احزاب و اضلاع در هیات اجرایی جبهه متحد دارای رسانه‌های متعدد هستند و این رسانه‌ها باید به صورت طبیعی یک پردیس تبلیغاتی درست کنند و با مدیریت صحنه تبلیغاتی انتخابات مجلس نهم را برگزار کنند. البته معتقدم این تبلیغات باید به موقع و درست انجام شود. هزینه هنگفت برای انتخابات مجلس نهم مناسب نیست. هم اکنون در ستاد جبهه متحد اصولگرایان کمیته تبلیغاتی وجود دارد که وظیفه آن استفاده از توان موجود و تولید شعار و تبلیغات به موقع است. استفاده از منابع شهرداری(در تامین مسائل مالی جبهه متحد) شایعه‌­ای بیش نیست و این امر اساساً نادرست است، استفاده از امکانات شهرداری برای انتخابات کاملاً ممنوع می­‌باشد و این امر را آقای قالیباف به همه گفته است. مبارزه با فتنه فقط فریاد کشیدن نیست، هنگامی که در کف خیابان‌ها فتنه بود یکی از موثرترین افراد در ایجاد فضای امن در جامعه به استناد اسناد شهردار تهران بود. به‌طور مثال در زمان فتنه برخی رسانه‌ها عنوان کردند که شهرداری ایستگاه‌های مترو را بسته است در حالی‌که مراجع امنیتی مصوب کرده بودند که برخی ایستگاه‌های مترو بسته شود. البته بنده هیچ نسبت سیاسی با ایشان ندارم و هیچ گاه در هیچ حزب و گروهی نبوده‌­ام و نیستم و آمدن من به جبهه متحد اصولگرایان برای تقویت وحدت بیشتر میان اصولگرایان بود. اتفاق عظیم 9 دی با حضور همه هیات‌های مذهبی در تهران و امت حزب‌­الله سراسر کشور اتفاق افتاد و بزرگترین ظلم به مردم این است که این را یک گروه خاص بخواهد مصادره کند. البته برخی گروه‌ها مدعی هستند که ما 9 دی را به‌وجود آوردیم در­صورتی‌که این نادرست و انحرافی است و 9 دی متعلق به همه دلدادگان انقلاب و در واقع متعلق به امت و امامت است.