هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

خدا مرا نبخشد اگر در کارهای مربوط به مردم نگاه سیاسی حاکم باشد

شهردار تهران با اشاره به ادعاهای برخی که می‌گویند اعتبارات مترو پرداخت شده است، گفت: مجلس به این موضوع رسیدگی کرده، دیوان محاسبات ورود کرده و تمامی وضعیت پرداخت‌ها روشن و مشخص است.

به گزارش  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پل‌های اتصال بزرگراه شهید باکری به آزادراه تهران کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به روز حمل‌ونقل عمومی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها بحث‌ها و موضوعات مربوط به حمل‌ونقل عمومی را در یک فضای سیاسی و تقابلی مطرح می‌کنند، اما من به
پروژه تونل نیایش و احداث بزرگراه طبقاتی شهید صدر در طرح جامع ترافیک نبود اما شهرداری تهران اجرای آن را در دستور کار قرار داد تا بخشی از مشکل ترافیک این محدوده برطرف شود.
مردم می‌گویم که خدا من را نبخشد که اگر در کارهای مربوط به مردم نگاه سیاسی حاکم باشد.

وی در رابطه با مساله ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه این موضوع قابل حل است اظهار کرد: حل معضل ترافیک تهران نیازمند یک تصمیم است اما حداقل از زمانی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کردم و در دولت‌های هشتم و نهم و دهم چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.

به اعتقاد شهردار تهران هر اندازه که بزرگراه ساخته شود تا زمانی که فرهنگ ترافیک اصلاح نشود نمی‌توان این مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کرد.

قالیباف با بیان اینکه تا پایان سال آینده کلیه بزرگراه‌های تهران بر اساس طرح جامع ترافیکی شهر تهران ساخته می‌شود، یادآور شد: پروژه تونل نیایش و احداث بزرگراه طبقاتی شهید صدر در طرح جامع ترافیک نبود اما شهرداری تهران اجرای آن را در دستور کار قرار داد تا بخشی از مشکل ترافیک این محدوده برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای انجام امور زندگی خود نیازمند سفرهای درون‌شهری هستند؛ بنابراین نمی‌توان سفر مردم را تعطیل کرد بلکه باشد شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان بتوانند به بهترین‌شکل رفت و آمد کنند.

وی همچنین به آلودگی هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی با اولویت حمل‌ونقل ریلی در صورتی که بهبود فرهنگ ترافیک نیز صورت گیرد، می‌تواند بخشی از مشکلات تهران نظیر آلودگی هوا و ترافیک را برطرف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد