هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

جمعیت وفاداران، به کاندیداتوری دکتر قالیباف نظر مساعدی دارد

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمعیت متبوعش به کاندیداتوری قالیباف نظر مساعدی دارد، پیشنهاد داد که نامزدهای ریاست جمهوری در این دوره فهرست مورد حمایت خود در انتخابات شوراها را ارائه دهند.

حبیب الله بوربور درباره فعالیت تشکل متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: جمعیت وفاداران عضوی از جبهه‌پیروان خط امام و رهبری است و در انتخابات براساس تعهد و میثاق خود با جبهه عمل خواهد کرد، اما نظر مساعدش به محمد باقر قالیباف است.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری تاکید کرده و گفته بودند افرادی که توانایی ریاست‌جمهوری را در خود می‌بینند، دواطلب‌ انتخابات شوند، افزود: ما براین باو‌ریم که قالیباف توانایی خوبی برای مدیریت قوه مجریه دارد؛ از این رو عباس شیبانی دبیر کل و تعداد دیگری از اعضای جمعیت به کاندیداتوری محمد باقر قالیباف نگاه مساعدی دارند، با این حال منتظر تصمیم نهایی جبهه پیروان هستیم.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران ادامه داد: مقام معظم رهبری ویژگی‌های رئیس‌جمهور را بیان می‌کنند و هیچگاه روی شخص نظر نمی‌دهند، به همین جهت معتقدم قالیباف ویژگی‌های ریاست‌جمهوری را دارد.
 
بوربور همچنین درخصوص انتخابات شوراهای شهر وروستا، اظهارداشت: شورای شهر تهران و شورای استانها باید هماهنگ با رئیس‌جمهور باشند. در این صورت فعالیت هایشان به خوبی پیش می‌رود. به خاطر همین پیشنهاد می‌کنم در این دوره از انتخابات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری فهرست مورد حمایت خود در انتخابات شوراها را ارائه دهند تا یک همسویی در انتخابات به وجود بیایید.
 
وی گفت: به احتمال بسیار زیاد این کار انجام خواهد شد و ستادهای نامزدهای ریاست‌جمهوری فهرست مورد حمایت در انتخابات شوراها را هم ارائه می‌دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد