هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

مرد انقلاب

به‌طور حتم سردهندگان شعار جمهوری ایرانی از مدار انقلاب خارجند.




                                                            شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر قالیباف    

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام. ازاین که دوباره سایت هوادار را میبینم خوشحالم. کی دوباره راه اندازی شد؟

سلام دوست گرامی از اینکه وبلاگ ما را مورد عنایت قرار دادید متشکرم لطفا مقالات و نضرات خود رت برای درج در وبلاگ برای ما ارسال فرمایید متشکرم

بهنام پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://sarbazrahbari.blogfa.com/

با سلام
مدیر وبلاگ سرباز رهبری هستم.
من هم مثل شما حامی دکتر قالیباف هستم و وبلاگم در سایت اختصاصی هواداران دکتر قالیباف لینک شده است. اگر مایل بودید وبلاگم را با نام "سرباز رهبری(حامی دکتر قالیباف)" لینک کنید بعد به من خبر دهید تا شما را لینک کنم.
با تشکر

مازیار سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://nonsmoke.blogsky.com

سلام
اگه قالیباف چهار تا از این حرفها بزنه حتماْ رای میاره. جون خودش.

با سلام
دوست گرامی خوشحال میشم از نظرات شما استفاده کنم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد