هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

سخنان شهردار تهران در مورد مسائل این روز ها

شهردار تهران با بیان اینکه باید بر ارزش ها پافشاری کرده و بدانیم شیطان همواره در کمین ما است و کاری نکنیم که دشمنان خوشحال شده و شیطان لذت ببرد گفت : حوادثی نظیر ۲۵ بهمن ماه باعث شادمانی دشمنان اسلام است و تردید نکنید این حرکت ها ، حرکتهایی شیطانی است.

دکتر محمد باقر قالیباف ساعتی پیش در کنگره بزرگداشت هزار شهید منطقه ۱۰ که با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولان بنیاد شهید و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد با بیان این مطلب و با اشاره به حوادث تلخ ۲۵ بهمن ماه اظهار کرد : در این جا نه به عنوان شهردار و یا فردی دارای مسئولیت سیاسی و اجتماعی و نه به عنوان کسی که هرچه دارم از انقلاب و شهداست ، بلکه به عنوان یک رزمنده، ایثارگر و خانواده شهید می گویم که از آقایان موسوی و کروبی که می دانند هرچه دارند به برکت انقلاب و نظام است چنین رویه ای را توقع نداریم ، اگر انقلاب ، امام (ره) و حکومت دینی نبود امروز این آقایان کجا بودند؟

وی افزود: این ها هر قدرت و عزتی که یافتند به برکت خون شهدا است و انصاف نیست با صدور بیانیه آن هم بعد از راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب حرکتی انجام شود که موجب دلشکستگی خانواده شهدا شود .

دکتر قالیباف ادامه داد: حرکتی که همه دشمنان قسم خورده ما آن را تحسین کردند . آمریکا، اسرائیل و انگلیس و … این حرکت را تحسین کردند .

شهردار تهران گفت : وقتی به این جریان نگاه می کنیم می بینیم بلوغ سیاسی در آن وجود ندارد ، دین داری ، عقل و تدبیر نیز در آن نمی بینیم این ها زیبنده نیست . اگر کسی انتقاد دارد ، راهش این نیست.

وی ادامه داد : بدانیم انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و به پشتوانه خون هزاران شهید به دست آمده و نمی توانیم ادعا کنیم که در انقلاب سهم داشته و زحمت کشیده ایم اما عاقبت مخالف رهبری ، نظام ، انقلاب و آرمان های شهدا حرکت کنیم .

دکتر قالیباف اظهار کرد : وقتی مخالف این مسیر عمل می کنیم یعنی هم جهت با دشمنان انقلاب حرکت کرده ایم.

شهردار تهران با بیان اینکه اگر انقلاب، نظام، شهدا و دین نبود امروز بنده و امثال بنده کجا بودیم و چه سهمی داشتیم خاطرنشان کرد : اگر امروز قدرت و اختیاری هست به برکت خون شهداست ، بنابراین مسیر ما باید در راه اهداف آن ها باشد نه در راه حرکت دشمنان.

وی با تاکید بر اینکه حق توهین نداریم و باید همواره در مدار اخلاق حرکت کنیم ادامه داد : اما آن ها نیز باید بدانند به این انقلاب دین داشته و ملت و انقلاب همیشه بزرگوار هستند و این راهی که انتخاب کرده اند در مسیر انقلاب نیست.

دکتر قالیباف با بیان اینکه باید وحدت جامعه را حفظ کنیم گفت : به آغوش انقلاب برگردید و نگذارید دشمنان از این حرکات لذت ببرند ، همه بدانید اگر از فرهنگ جهاد و شهادت که اساس انقلاب است و از وحدت در مبانی انقلاب لحظه ای فاصله بگیریم دشمنان خوشحال می شوند و نباید اجازه دهیم که این اتفاق بیافتد.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد : ما از وضع خودمان در حوزه مدیریتی و کاری راضی نیستیم ، شان و انتظار مردم و نظام بیشتر از این هاست اما نباید پیشرفت هایی که در کشور به برکت خون شهدا و انقلاب رخ داده را نادیده بگیریم .

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: شما جز با خدا معامله نکردید، عزت دنیوی یافتید و بدون شک اجر اخروی هم دارید و این توفیق بزرگی است که همه باید به آن توجه کنیم.

شهردار تهران گفت : باید انقلاب را در همان مسیر امام (ره) و شهدا و آرمان های آن ها که پیش روی ما است و تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم تا خدایی ناکرده شیطان برما مسلط نشود و ما را از راهی که هستیم و از صراط مستقیم منحرف نکند . این خطر همیشه در کمین است.

شهردار تهران با بیان اینکه باید کارآمدی را بالا ببریم ادامه داد: شهدا نیز برای این مساله تلاش کردند حرف شهدا این بود که اگر مردم زیر سایه دین زندگی کنند هم بعد مادی و هم ابعاد معنوی زندگیشان تضمین است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل اظهار داشت : امام خمینی (ره) همیشه تاکید داشتند که ما باید وحدت را حفظ کنیم ، اگر وحدت را از دست بدهیم این آسیب بزرگی است. از دست دادن کارآمدی نیز آسیب بزرگی خواهد بود.

دکتر قالیباف با تاکید براینکه مسیر و راه وحدت روشن است اظهار داشت : مسیر وحدت همان وحدت در مبانی انقلاب ، وحدت در آرمان های انقلاب و وحدت بر محور ولایت است و باید همه اختلاف ها را کنار بگذاریم تا مسیر امام (ره) را ادامه دهیم.

شهردار پایتخت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خانواده شهدا پیش قراولان انقلاب هستند و در عمل از انقلاب و عزت میهن دفاع کردند گفت: بدون شک همه خانواده معظم شهدا بر این باورند که اگر امروز مسلمین عزت پیدا کرده ، اسلام احیا و انقلاب ما که ریشه در فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی (ع) دارد پیروز شده به برکت خون شهدا ، ایثارگران و فرزندان ، پدران و همسران آن ها بوده است.

وی خطاب به خانواده های شهدا افزود: این انقلاب پیروزی انسانیت بر توحش ، نور بر ظلمات و عبودیت بر طاغوت بود و این ها به برکت خون شهدا و آن مرد الهی حضرت امام خمینی(ره) بود و بدون شک همه شما در این حرکت عظیم برای همیشه تاریخ، از این صدقه جاریه برخوردارید.

شهردار تهران با بیان اینکه بعد از انقلاب تاکنون توطئه های بسیاری از سوی دشمنان انقلاب و اسلام رخ داده که در اوج آنها می توان به جنگ تحمیلی اشاره کرد گفت : اگر کمی با دقت به موضوع نگاه کنیم می بینیم در همه این صحنه ها به برکت خون شهدا پیروز بوده ایم و اگر صادقانه در راه خدا گام برداریم پیروزی نهایی از آن ما است و همه این حوادث به نفع انقلاب و اسلام رقم خورده است، حتی آنجا که در ظاهر احساس می کردیم به پیروزی نرسیده ایم ، مرور زمان نشان داد شکست ظاهری ما در واقع پیروزی بوده است.

دکتر قالیباف با اشاره به شرایط سخت و دشوار در برخی از عملیات ها در دوران دفاع مقدس که منجر به پیروزی شد گفت: مگر ما آن زمان فکر می کردیم که روزی عراق را اینگونه ببینیم ؟ فکر نمی کردیم روزی صدام با این ذلت به دست دوستان خود و کسانی که او را وادار کرده بودند به ایران حمله کند، دستگیر و اعدام شود . تردید نکنید این به برکت خون شهداست.

شهردار تهران همچنین با اشاره به جنبش های رخ داده در برخی کشورهای اسلامی گفت : این بیداری امروز کشورهای اسلامی روح معنویت و ثمره خون شهدا است و تردیدی نیست که بیداری مسلمین و ذلت دشمنان در خاورمیانه ریشه در فرهنگ اسلامی، انقلاب ما دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
هواداران قالیباف درمازندران دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.galibafmaz.blogfa.com

من به عنوان یک ایرانی ومازندرانی شخصیت و مصاحبه و اقدامات دکتر قالیباف را از حدود 5 سال پیش با علاقه زیاد رصد می کنم واززحمات ایشان تشکرمیکنم

از نظر خوب شما متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد