هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

نگاه مجلس به حذف منابع شهرداری ها از بودجه مثبت نیست

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ، افزایش قیمت سوخت و توسعه محدودیت های ترافیکی را راهکاری نامناسب و ناموفق برای کاهش ترافیک و آلودگی هوای پایتخت دانست و گفت : آب و هوای شهر تهران به دلیل افزایش روز افزون ترافیک هر روز آلوده تر می شود و تنها راهکار حل معضل ترافیک و آلایندگی های زیست محیطی پایتخت، توسعه حمل و نقل عمومی است.

حمیدرضا کاتوزیان ضمن بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی "تهران سما" افزود: سلیقه های سیاسی در پست های اجرایی نباید مورد توجه قرار بگیرد. آنچه مهم است توانمندی های افراد در مسئولیت هاست. در خصوص مدیریت شهری تهران نیز مسائل سیاسی و جناحی نباید مورد توجه قرار گرفته و باعث عدم همراهی دولت شود.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: نمایندگان مجلس به خصوص مجمع نمایندگان تهران نگاه مثبتی نسبت به طرح های دولت مبنی بر حذف منابع شهرداری ها از بودجه نداشته و در جلساتی که پیرامون معضلات و مشکلات پایتخت دارند، به دنبال راهکارهایی برای حل این مسائل هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه قانون مصوب مجلس مبنی بر پرداخت تسهیلات 2 میلیارد دلاری به مترو پرداخت نشد. علاوه بر آن فاینانس هایی که در اختیار شهرداری قرار گرفته کاملا غیر قابل استفاده است. دیگر مصوبات مجلس به طور مثال اختصاص 2 هزار اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی نیز با کاهش بسیار زیاد تحقق یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم در پایان اظهار داشت: روش دولت برای کاهش بودجه شهرداری ها و ایجاد محدودیت های اعتباری نتیجه نمی دهد و باید بدانیم که حل مشکل مردم با اجرای راهکارهای اساسی در شهر تهران محقق خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد