هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

آیا محسن هاشمی جای قالیباف را می‌گیرد؟

محمدباقر قالیباف شهردار تهران همچنان با 53.1 درصد آرا در صدر افراد قرار دارد.

در نظرسنجی چهره سال 89 جامعه، رقابت همچنان بین دو گزینه اول و دوم پابرجاست و آرای سایر افرادبه طور محسوسی با این دو نفر فاصله دارد.

طبق تازه‌ترین آمار این نظرسنجی محمدباقر قالیباف شهردار تهران همچنان با 53.1 درصد آرا در صدر افراد قرار دارد و پس از او محسن هاشمی مدیرعامل سابق مترو با 41.1 درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است.

این آمار در شرایطی است که در روزهای ابتدایی هاشمی با درصد بالایی در جایگاه اول قرار گرفته بود و طی روزهای گذشته رفته رفته بر آمار قالیباف افزوده شد. با توجه به این که این نظرسنجی همچنان ادامه دارد، باید دید در روزهای آینده آیا دوباره نفرات اول و دوم این نظرسنجی جابجا خواهند شد و امکان دارد که محسن هاشمی به جایگاه اول دست یابد؟

در رتبه‌های بعدی نیز مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت با 2.5 درصد، اسماعیل احمدی‌ مقدم  فرمانده نیروی انتظامی با 2.4 درصد و پس از آنها دکتر علیرضا مرندی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفته‌اند.

بر اساس آرای کسب شده تا امروز، نفرات بعدی این نظرسنجی فاصله زیادی با بقیه دارندو حتی اگر در درصدهایشان تفاوتی حاصل شود بعید به نظر می‌رسد که بتوانند به قالیباف یا هاشمی برسند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد