هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

قالیباف در مراسم افتتاح قطعه روضه الحسین (ع)

تحقق آرمانهای امام (ره) در گرو اطاعت از رهبری و حرکت در مسیر جهاد و شهادت است

هردار تهران گفت : جامعه ای که در آن همه گوش به فرمان رهبر بوده و فرهنگ جهاد و شهادت را گسترش دهند موفق است و در این زمینه ضرورت دارد ما گرداگرد ولایت و در مسیر فرهنگ جهاد و شهادت حرکت کنیم تا آرمان های امام (ره) به نحو مطلوب و همه جانبه تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار "تهران سما"  محمد باقر قالیباف ظهر امروز در مراسم افتتاح قطعه روضه الحسین (ع) ویژه مداحان اهل بیت(ع) ، که در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) برگزار شد بیان کرد : امروز توفیق یافتم که در جمع مداحان اهل بیت در مکانی گردهم جمع شویم که بهترین بندگان خدا در آن آرمیده اند و بدون شک ملائک الهی در کنار مزار شهدا و امام راحل فرود می آیند.

وی ادامه داد : ما در فرهنگ اسلام یادگرفته ایم که امانت دار باشیم و امانت داری یکی از ویژگی های مومنان است و کسانی که محب اهل بیت (ع) هستند ، امانتدارند.

شهردار تهران اظهار کرد : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی الهی است که از طرف امام خمینی (ره) ، مجاهدین و شهدای انقلاب که درطول تاریخ تشیع مبارزه کردند به دست ما رسیده است و امروز توفیق یافتیم در سایه نظام ولایی و اسلامی زندگی کنیم که این امانتی در دست من و شماست.

قالیباف با بیان یانکه مبادا فراز و نشیب دنیا ما را از این امانتی که در دستمان قرار گرفته غافل کند افزود : امروز عظمت ملت مسلمان در دنیا و احیاء مجدد اسلام در این مقطع از تاریخ به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است .

شهردار تهران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تلاش امام راحل و شهدا و پافشاری کردن بر سنت های الهی به وجود آمد و نتیجه اش پیرزی های پی در پی در مقابل دشمنان اسلام بود تصریح کرد : باید تذکری به خودم و شما بدهم و آن این است که از این امانت الهی غفلت نکنیم و در دفاع از آن کم نگذاریم و فراز و نشیب زندگی ما را از خدمت گذاری به نظام و رهبری وانگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه خداوند نعمات بیشماری را به انسانها بی منت ارزانی داشته گفت : تنها نعمتی خداوند به واسطه آن بر ما منت گذاشته ، نعمت ولایت است .

قالیباف ادامه داد : دو عامل موجب پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن بوده است که یکی اطاعت از ولایت و رهبری و وحدت در جامعه در حول محور ولایت و دیگری فرهنگ جهاد و شهادت و ترویج آن در جامعه است .

شهردار تهران با اشاره به اینکه مداحان اهل بیت مروجان فرهنگ جهاد و شهادت هستند گفت : انقلاب ما ریشه در ولایت ، مکتب امام حسین (ع) ، باورهای اعتقادی امام صادق (ع) و باورهای واقعی انتظار دارد .

وی تصریح کرد : اگر امام حسین(ع) و فرهنگ شهادت نبود بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت پس اطاعت از ولایت و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت دو عامل مهم برای حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://sarbazrahbari.blogfa.com/

با سلام
مدیر وبلاگ سرباز رهبری هستم.
با نام در خواستیتان شما را لینک کردیم شما هم ما را با نام سرباز رهبری (سیاسی) لینک کنید.
وقتی لینک کردید ما را خبر کنید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد