هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

اعتراض نمایندگان به افزایش بی​انضباطی مالی دولت و عدم برخورد

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا خباز نماینده کاشمر با بیان اینکه بی انضباطی مالی با معنای عدالت سازگار نیست، گفت: ارائه گزارشات تفریغ نشان دهنده تداوم تخلفات دولت است. اگر این گزارش​ها منجر به تنبیه دولت نشود، چه فایده​ای دارد؟ باید جلوی این انحرافات گرفته شود.

لاریجانی در پاسخ به وی یاداورشد که در 28 درصد از احکان بودجه 87، کاملا اجرا شده و در 72 درصد یا اجرا نشده یا کاملا اجرا نشده که در دادسرای دیوان محاسبات حتما پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه این انحرافات نهایتا به اثبات مجرمیت ختم نمی​شود، گفت: البته نظارت​های دیوان محاسبات باعث کاهش تخلفات شده است.

مهرداد لاهوتی نیز در تذکر دیگری با بیان اینکه بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت 2هزار و 200 میلیارد تومان باید بدهی​اش را به حساب ذخیره ارزی می​داد که نداده است، گفت: دیوان محاسبات در برابر این تخلفات بزرگ چه کرده است؟

رئیس​مجلس در پاسخ به وی، با اشاره به اینکه دیوان محاسبات گزارش نحوه برخورد با این انحرافات را نیز ارائه داده است، گفت: برخی از موارد پیگیری منجر به حکم شده و برخی هم تبرئه شده است که اگر نمایندگان بخواهند این گزارش را هم می​توانیم در صحن علنی بخوانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد