هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

افزایش خدمات دفاتر الکترونیک شهر تهران

مناف هاشمی در نشست خبری با بیان اینکه موضوع کوچک سازی، چابک سازی و هوشمندسازی شهرداری در دستور کار است، افزود: هم اکنون 23 خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک به شهروندان تهران ارائه می شود که در صدد هستیم، آن را به 50 خدمت افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: بیشتر خدمات در دفاتر، مربوط به بخش شهرسازی است و سایر خدمات مربوط به معاونت خدمات شهری و امور مالی و اداری نیز به آن افزوده خواهد شد.

مناف هاشمی با اشاره به اینکه یکی از تدابیر شهرداری، کوچک سازی است، افزود: نخستین گام در این زمینه، ادغام سامانه 1888 و 137 است که فعالیت های موازی را انجام می دادند.

وی گفت: هدف از کوچک سازی بخش های مختلف شهرداری، کاهش هزینه و ارتقای کیفیت خدمات است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، درباره بودجه سال 90 شهرداری تهران گفت: بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته، چند درصد افزایش داشته که آن هم مربوط به احداث بوستان ولایت است.

مناف هاشمی افزود: بودجه امسال شهرداری، بر اساس درآمدهای پایدار شهرداری پیش بینی شده است، زیرا تا درآمدها مشخص نشود، نمی توان هزینه ای تعریف کرد.

وی گفت: در سه سال گذشته سعی کردیم، سالانه پنج درصد به درآمدهای پایدار بیفزاییم به گونه ای در سال 85 درآمد پایدار در شهرداری 12 درصد بود و حالا به بیش از 25 درصد ارتقا یافته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران ادامه داد: بهترین منبع درآمد پایدار در شهرداری، قانون مالیات بر ارزش افزوده است که با اجرای احکام برنامه پنجم، عملا یک و هشت دهم از سهم مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها تعلق یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد