هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

ایجاد دهکده ی ورزشی – تفریحی در جنوب تهران

ازدید قالیباف از جشنواره بزرگ قنوت انتظار

دکتر محمد باقر قالیباف پس از بازدید از چهارمین جشنواره بزرگ شعبانیه«قنوت انتظار» در میان بیش از یک صد هزار نفر از شهروندان پایتخت نشین در بوستان بزرگ آزادگان ، گفت:میلاد با سعادت منجی عالم بشریت را به شما محبین اهل بیت و مردم نجیب ، شریف ،متدین و ولایت مدار و به همه پایتخت نشینان ، ایرانیان و به همه بشریت تبریک و تنهنیت می گویم و به روح پر فتوح امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی درود می فرستیم.

شهردار محبوب پایتخت نشینان در ادامه درباره تسری فرهنگ انتظار و مهدویت در شب میلاد مهدی موعود(عج) افزود:شهدای دوران دفاع مقدس شهدایی هستند که به رهبری عالمانه امام (ره)ملت ما را یک گام به فرج ظهور آقا امام زمان (عج)نزدیک تر کردند .در واقع آنها درس انتظار واقعی را به یکایک ما داده اند. امام و شهدا به ما آموختند که چگونه درزندگی صالح مصلح باشیم ،هم خودسازی و روحیه جهاد را در خودمان حفظ کنیم و هم چگونگی فرهنگ انتظار و مهدویت را در جامعه توسعه و تسری دهیم.

قالیباف همچنین به منتظران واقعی یگانه منجی عالم بشریت اشاره کردو گفت :امیدوارم همه مابه این توفیق دست یابیم که در راه حکومت امام زمان(عج) گام برداریم به گونه ای که مشخصات آن حکوت را در زندگی امروز خودمان بتوانیم شکل دهیم و در آن مسیر حرکت کنیم چرا که فقها و بزرگان ما این گونه گفته اند که در زمان حکومت حضرت مهدب(عج)علم به اوج خود می رسد،عدالت در همه جا مستقر می شود،فضیلت و اخلاق در جامعه توسعه و تسری پیدا می کند و آخر اینکه منتظران واقعی آن حضرت کسانی هستند که در این راه در جامعه گام بردارند و به ملت و مردم خود خدمت و محبت کنند و بتوانند آن اصول و مبانی را پیش ببرند.

شهردار محبوب تهران در ادامه درباره فراهم کردن زمینه اوقات فراغت برای شهروندان پایتخت نشین توسط مدیریت شهری در جشنواره بزرگ شعبانیه در بوستان آزادگان گفت: مدیریت شهری این توفیق را داشت که فصل تابستان را به سبب چرخش ماه های قمری و شمسی با ماه های مبارکی چون رجب و شعبان آغاز کند و با ماه مبارکی چون ماه رمضان به پایان ببرد و البته که این فرصت نابی بود تا به اوقات فراغت شهروندان بیش از پیش توجه کنیم و اوقات فراغت شهروندانمان را با توجه به ماه های عزیر و مبارک رجب و شعبان و ماه در پیش رو ماه رمضان ماه ضیافت الله غنی سازی کنیم.

قالیباف همچنین به شعار ورزش، نشاط، سلامت، معنویت و انتظاردر چهارمین جشنواره شعبانیه اشاره کردو گفت: امام صادق (ع)می فرمایند هر جامعه ای که نیروهای جوان آن به اوقات فراغت به جوانی ،وقت آزاد ، سلامت و تندرستی و روحیه جوانی خود توجه داشته باشند و از این امتیازات به بهترین نحو بهره ببرند در راستا معنویت و آخرت سوق داده شده اند و خرسندم از اینکه این شرایط برای نخستین بار توسط ورزش شهرداری تهران فراهم شده است.

شهردار تهران، در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی های مدون در برگزاری برنامه های پیش روی شهرداری پایتخت افزود:مدیران و مسئولان فرهنگی و ورزشی باید به این مهم اهتمام و توجه ورزند که بدون برنامه ریزی صحیح و مدون هرگز نمی توان اوقات فراغت شهروندان را غنی سازی کرد و فرهنگ اجتماعی و شهروندی را ارتقا داد و این امر مهمی است که مدیریت شهری به آن اهتمام ویژه ای دارد و آنها را سرلوحهامور خود قرار داده است.

قالیباف گفت : مدیریت شهری با مراسم و برنامه های مفرح و جذ اب در چنین ماه های عزیزی شادی و سرور را به خانه های مردم آورده است بدون اینکه کوچکترین خبط و گناهی رخ دهد و این افتخاریست برای ما در شهرداری تهران که پایه گذار چنین شیوه نابی بوده ایم.

شهردار محبوب پاتخت نشینان همچنین درادامه شهروندان تهرانی را مردمی شریف و قدر شناس خواند و گفت :اینکه در این ساعت از شب به یاد سرورمان منجی عالم بشریت (عج) گرد هم آمده ایم بزرگترین توفیق است و امیدوارم با دعای خیر در حق یکدیگر انقلاب و نظاممان را به اهداف بزرگ امام و شهدا و تحت فرمان و هدایت رهبری پیش ببریم.

قالیباف در ادامه به نقش پر رنگ رسانه ملی در پوشش خبری مناسب جشن های شعبانیه در بوستان آزادگان اشاره کردو گفت:بی شک نقش رسانه ملی به خصوص شبکه پنج که متعلق به مردم استان تهران است بی نظیر بوده است .

وی در ادامه به دست اندرکاران و مدیران ومسئولان صداو سیماو همه تاثیر گزاران این عرصه اشاره کرد و گفت :به مدد این مشارکت و همکاری این عزیزان بود که مردم از این جشن بزرگ نه تنها در پایتخت بلکه در اقصی نقاط کشور و حتی در آن سوی مرزها مطلع شدند و گردهمایی بزرگ شیعیان در این بوستان رقم زده شد .

قالیباف افزود: امروز در بازدید از نمایشگاه شاهد حضور شهروندانی از شهرستان هایی چون مازنداران و قم بودم که همه این ها نشان از این دارد که به همت شبکه پنج شبکه امید و آگاهی و سایر رسانه ها شادی و سرور و نشاط به خانه های مردم ایران اسلامی آورده شده است به همین سبب به عنوان یک مدیر ،یک خدمتگزار و یک شهروند در شهر تهران از مسئولان صداو سیما تشکر و قدر دانی می کنم و امیدوارم با همکاری های میان بخشی بین دستگاه های مختلف بتوانند این نشاط و پیشرفت را در جامعه پیش از پیش تسری دهند.

بوستان آزادگان دهکده تفریحات ورزشی می شود

شهردار تهران همچنین با اشاره به حضور چشمگیر مردم در جشنواره بزرگ شعبانیه و خواسته مردم در پایدار ماندن چنین جشنواره هایی در بوستان آزادگان گفت:با توجه به این حضور و استقبال به این مهم رسیدیم که بوستان آزادگان دهکده تفریحات ورزشی شود بنابراین امکاناتی که در این پارک تعبیه شده است جمع آوری نخواهد شد ،در این پارک باقی می ماند تا به صورت مستمردر بحث شادی و نشاط و اوقات فراغت برای مردم همواره فعال باشد .

قالیباف که طی سال های اخیر با شعار کاهش فاصله جنوب و شمال خدمات ارزنده ای را به شهروندان جنوب پایتخت ارائه کرده است در ادامه به بوستان ولایت که نمونه ای بارز و بزرگ از کار جهادی شهرداری تهران در ابتدای سال 90 بود نیز اشاره کردوگفت: به زودی بخش های دیگر پارک بزرگ و لایت را برای شهروندان جنوب پایتخت تجهیز خواهیم کرد.

شهردار تهران همچنین به مجموعه بزرگ هزار و یک شهر در غرب تهران نیز اشاره کرد و گفت البته برای سایر نقاط پایتخت نیز برنامه های مدونی داریم و مجموعه تفریحی هزار و یک شهر رد غرب پایتخت در منطقه 22 به زودی تبدیل به یکی از 10 شهربازی برتر دنیا تبدیل خواهد. شد.

قالیباف همچنین گفت: و همه کارها برای این است که شهروندان پایتخت نشین ما در هر گوشه ای از پایتخت که زندگی می کنند در بحث شادی و نشاط و اوقات فراغت هیچ کمبود و کاستی نداشته باشند.

در انتهای این برنامه همچنین دکتر قالیباف شهردار تهران دکتر ایازی معاونت اجتماعی فرهنگی پایتخت ،آقامیررئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و یزدانی شهردار منطقه 15 از قهرمانان و مربیان نامدار وزنه برداری چون داراب ریاحی نائب رییس وزنه برداری،کوروش باقری سر مربی تیم ملی وزنه برداری و قهرمانان جهان سعید محمد پور وبهادر مولایی و نائب قهرمانان جهان مجید عسگری و علیرضا کاظمی و دارنده مقام سوم جهان جابر بهروزی با اهدایای هدایایی تجلیل و تقدیر شد.

ضمن اینکه از مهدی حب درویش که به مدت 16 ساعت در روز میلاد مهدی موعود(عج)در بوستان آزادگان رکورد خود را در روپایی شکست با اهدای هدایایی تجلیل و تقدیر کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد