هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

انقلاب اسلامی ما را یک گام به ظهور امام زمان(عج) نزدیک تر کرد

شهردار تهران با بیان اینکه امام راحل (ره) و شهدا ما را یک گام به ظهور امام زمان (عج) نزدیک تر کردند ، گفت : مشخصه های ظهور امام زمان (عج) توسعه عدالت ، علم و دانش و فضیلت های اخلاقی در جامعه است و منتظر واقعی کسی است که در راه توسعه این شاخص ها گام بردارد .

به گزارش خبرنگار"تهران سما" دکتر محمد باقر قالیباف شب گذشته با حضور در جشنواره بزرگ شعبانیه "قنوت انتظار " در بوستان آزادگان ، ضمن تبریک به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت ، اظهار کرد : نیمه شعبان عیدی است که به جامعه بشریت تعلق دارد و جا دارد در این روز عزیز از بنیان گذار جمهوری اسلامی و شهدا یاد کنیم که ما را یک گام به ظهور امام زمان (عج) نزدیک تر کردند.

وی ادامه داد : امام (ره) و شهدا درس انتظار واقعی و این که چگونه در زندگی صالح مصلح باشیم را به ما آموختند.

شهردار تهران افزود: امیدوارم همه ما توفیق یابیم که در راه خواسته های امام زمان(عج) گام برداریم و بدانیم منتظر واقعی کسی است که در راه توسعه مشخصه های ظهور که همانا توسعه عدالت ، علم و دانش و فضیلت های اخلاقی در جامعه است گام بردارد.

قالیباف در بخش دیگری از سخنانش در مورد بحث اوقات فراغت تابستانی شهروندان خاطر نشان کرد : خوشبختانه سه ماه پربرکت رجب ، شعبان و رمضان امسال در فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان قرار گرفته که شهرداری تهران در این خصوص برنامه های متنوعی را متناسب با این ماه ها تدارک دیده است.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان برنامه های قرآنی و جشن ها و مراسم ویژه متناسب با این ماه مبارک در نظر گرفته شده چرا که امام صادق فرمودند "یک جوان در جامعه باید از سلامت ، وقت آزاد و روحیه جوانی برخوردار باشد تا از این امتیازات در زندگی خود به بهترین شکل استفاده کند."

شهردار تهران با تاکید اینکه خوشحالیم که توانستیم با توجه به وجود سه ماه عزیز رجب ، شعبان و رمضان اوقات فراغت شهروندان را غنی کنیم، عنوان کرد: باید مسوولان فرهنگی برای غنی کردن اوقات فراغت به برنامه ریزی دقیق بپردازند تا فرهنگ استفاده صحیح از اوقات فراغت ارتقا یابد.

قالیباف همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره نقش رسانه ها در انعکاس جشن های نیمه شعبان خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم عزیز ما در داخل و خارج کشور ، بیننده مراسم های متنوع جشنواره شعبانیه هستند و به این ترتیب رسانه ملی شادی را به خانه های مردم برده است و ما خوشحالیم که توانستیم مراسمی شاد و با نشاط را بدون وجود گناه با این وسعت در شهر تهران برگزار کنیم.

وی با تشکر از رسانه ملی به دلیل همکاری میان بخشی با جشنواره قنوت انتظار در پارک آزادگان به منظور توسعه و ترویج نشاط در جامعه گفت : امروز بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته قرار شد تا تجهیزات و امکاناتی که در این پارک قرار گرفته به طور مداوم در همین بوستان باقی بماند تا همواره مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار تهران همچنین به احداث پارک هزار و یک شب در غرب تهران اشاره کرد که این مجموعه نیز یکی از 10 مجموعه بزرگ دنیاست و در ادامه افزود : امیدوارم فازهای بعدی بوستان ولایت نیز به زودی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران از مربیان و قهرمانان تیم ملی وزنه برداری کشور تقدیر کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد