هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

تونل توحید و مردم فدای منافع سیاسی برخی شده اند

تونل توحید و مردم فدای منافع سیاسی برخی شده اند / رئیس قوه قضائیه هم از قوه مجریه خواست قوانین را اجرا کند
نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات دبیر شورایعالی ترافیک کشور در خصوص غیر فنی بودن تونل توحید گفت: عجیب است که تلاش قابل تقدیر مدیریت شهری که با استفاده از توان مهندسان داخلی در مدت زمانی کوتاه به خدمت شهروندان تهرانی در آمده، امروز به خاطر بداخلاقی های سیاسی مورد تخریب و سوال قرار گرفته است.

علی عباسپور تهرانی فرد ضمن بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی "تهران سما" اذعان داشت: تونل توحید یکی از موثرترین شریان های ترافیکی شهر تهران است که حجم ترافیک اتوبان نواب را در حد فاصل میدان جمهوری تا میدان توحید کاهشی چشمگیر داده و حلقه ی وصلی میان اتوبان چمران و نواب ایجاد کرده است.

وی همچنین در ادامه توضیح داد: متاسفانه این مباحث به خاطر مسائل سیاسی مطرح شده وگرنه محاسن و ویژگی های تونل توحید بر هر شخصی آشکار است چه رسد به دبیر شورای عالی ترافیک. لذا اجرای چنین پروژههای فنی و علمی اقدامی قابل تحسین است که برای رفع دیگر گره های کور ترافیک شهر نیز باید از این روش استفاده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف سیاسی افرادی که این مسائل را مطرح و رسانه هایی که آن را منعکس می کنند اظهار داشت: بسیار تاسف برانگیز است که منافع ملی و منافع مردم فدای این نقطه نظرات سیاسی می شود. ما در حال حاضر مدیریت مطلوبی در شهر تهران داریم و اداره ترافیک به خوبی انجام می شود.

عباسپور در ادامه افزود: برخی گروه ها تحمل دیدن مدیری که تلاش زیادی می کند و عملکردش انعکاس مطلوبی داشته و مردم از او راضی هستند را ندارند و می خواهند با انتقادات سیاسی منافع خود را که در خطر می بینند حفظ کنند. از این رو برای رسیدن به اهداف سیاسی خود دست به مخالفت و انتقادهای نابجا می زنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری اذعان داشت: در شرایطی که رهبر انقلاب تاکید زیادی بر وحدت و همگرایی دارند، تخریب اقداماتی که قابل قبول همگان است جنبه مثبتی نداشته و هیچ استنباطی به جز بحث های سیاسی که قصد ضربه زدن دارد نمی توان از این اقدام داشت.

نماینده مردم تهران همچنین در خصوص دیدار مجمع نمایندگان پایتخت با رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: نمایندگان به طور مستقیم از پرونده تخلف دولت مبنی بر عدم اجرای قانون تخصیص تسهیلات ارزی متروی کشور صحبت نکردند، اما رئیس قوه قضائیه عنوان کرد که می باید هماهنگی بیشتری بین قوه قضائیه و قوه مجریه صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: آیت اله لاریجانی معتقد است نمی شود قوه قضائیه بر اساس قانون عمل کند اما قوه مجریه خلاف قوانین . در نهایت هم این شبهه را ایجاد کند که عملکرد قوه قضائیه بر اساس قوانین نیست. بر قوه مجریه واجب است که قوانین را اجرا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد