هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

شهروندان تهرانی از حقوق خود باخبرند

مدیریت شهری، سبک علمی و مردمی جدیدی را پیش گرفته است / شهروندان تهرانی از حقوق خود باخبرند
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم شورای اسلامی آلودگی هوای تهران را نتیجه عدم پرداخت به موقع بودجه های قانونی به شهرداری عنوان کرد و گفت: در صورتی که شهرداری بودجه کافی برای توسعه حمل و نقل عمومی و کنترل حجم خودروهای تک سرنشین را داشت، امروز شاهد افزایش شاخص روز به روز آلودگی هوا نبودیم.

نادر قاضی پور ضمن بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی "تهران سما" تاکید کرد: شهرداری تهران روش و سبک علمی و مردمی جدیدی را در پایتخت به کار بسته و موفق شده با مشکلات ریز و درشت، نیازهای این شهر را تامین کند. اما برای تحقق تمام برنامه های این  نهاد، نیاز به استفاده از منابع ملی است.

وی همچنین توضیح داد: آلودگی هوای تهران تنها مشکل شهرداری نیست، اما دیگر ارگان ها مثل وزارت بهداشت اقدام خاصی را در این باره انجام نداده اند. البته وزیر بهداشت در راستای حل این مشکل اعلام کرد که شاخص های اندازه گیری آلودگی هوا آماده به کار است. حال این دستگاه ها چگونه مشکل را حل خواهد کرد نامعلوم است!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه مترو طی سالهای اخیر غیر قابل تصور بوده و موفق شده مشکلات زیادی را از ترافیک شهر تهران حل کرده است، با این حال مدیریت شهری تهران تلاش خود را با جدیت ادامه داده و به دنبال استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت این نهاد برای خدمات رسانی به شهروندان است.

قاضی پور اذعان داشت: امروز شهروندان تهرانی به حق و حقوق خود آشنا هستند و نیازهای فرهنگی، اجتماعی، شهری و زیادی را از شهرداری مطالبه می کنند. این اتفاق در نتیجه آگاهی رسانی و ارائه تمام خدمات شهری در حد مطلوب به شهروندان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد