هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

قالیباف: سوال کردن از شهرداری وظیفه شوراست

شهردار تهران با تاکید بر این موضوع که سوال کردن از شهرداری وظیفه شوراست، گفت: وظیفه شورا نظارت بر عملکرد شهرداری است.

نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرداری تهران، شب گذشته برگزار و برخی از موضوعات و مشکلات حوزه شهری در این نشست مطرح شد.


به گزارش فارس، در این نشست شهردار تهران گفت: کارنامه مجلس هشتم در حوزه مدیریت شهری و همیاری و مشارکت با همه شهرداری‌ها و شوراهای شهر انصافاً کارنامه‌ای قابل قبول و قابل دفاع است و کارنامه عملکرد مجلس چه در طول این دوره و چه در تنظیم برنامه پنجم خوب بوده است.


قالیباف با تاکید براینکه شهر تهران تنها متعلق به ساکنان شهر نیست و آبروی کشور محسوب می شود و همه مردم ، به تهران تعلق خاطر دارند گفت: انصاف قضیه این است که در طول این دوره مجلس با لحاظ این توجه‌ها عمل کرد و حمایت‌های لازم را برای رفع معضلات شهر داشت.


وی افزود: در این میان ما چه در مجموعه شورای اسلامی شهر و چه شهرداری، باید به گونه‌ای عمل کنیم که خجالت زده مردم و نمایندگان آنها نباشیم.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: ما سعی کرده ایم به گونه ای عمل کنیم که رضایت نسبی در شهر وجود داشته باشد و مردم احساس نکنند با وجود حمایت و کمک هایی که صورت گرفته خدایی نکرده ضعفی در کار است. البته نه اینکه اصلا ضعفی وجود نداشته باشد اما نسبت به قیاس و مقایسه ای که می شود، باید کارنامه مدیریت شهری کارنامه‌ای قابل دفاع باشد که فکر می کنم امروز مردم یک رضایت مندی عمومی در شهر تهران حس می‌کنند.

قالیباف با تاکید براین که ما سعی کردیم پاسخ خوبی‌ها را با تلاش و کارمان بدهیم، گفت: بگذریم از اینکه همان طور که دوستانمان اشاره کردند مسائل سیاسی همواره وجود دارند و با طرح این مسائل همیشه دنبال این هستند که فرعیات ، بر اساس کار که خدمت است سایه بیاندازد.


*اجازه نداده‌ام مسائل حاشیه ای و مسائل سیاسی بر فعالیت و کار ما سایه بیندازد


وی افزود: من در این وقت عزیز خدا را شاهد می گیرم که هیچ گاه در غریب به 6 سالی که توفیق خدمت در شهرداری تهران را داشته ام اجازه نداده‌ام مسائل حاشیه ای و مسائل سیاسی بر فعالیت و کار ما سایه بیندازد.


شهردار تهران گفت: همواره با همدلی و وحدت و پرکاری سعی کرده ایم آن چه وظیفه ما است انجام دهیم و امانت دار خوبی برای امانتی که امام (ره) ، شهدا و مردم برعهده ما گذاشته اند باشیم.


*برخی مسائل حاشیه‌ای در متن سیاست است

----------------------------------------------------------

وی در ادامه با بیان اینکه برخی مسائل حاشیه ای در متن سیاست است که من نمی خواهم در مورد آنها قضاوت کنم گفت: اصل برای ما این است که از وظیفه اصلی خود غافل نشویم. به هر حال شما می‌بینید که یک روز تونل توحید را می‌خواهند پر کنند، یک روز هم این بحث پیش می اید که شورای اسلامی شهر به شهرداری تذکر داد.


*قالیباف: سوال کردن از شهرداری وظیفه شوراست

-------------------------------------------------------------

قالیباف گفت: جای تعجب دارد، اگر واقعا شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری نظارت نکند چه وظیفه ای دارد ؟! نظارت وظیفه شورا است . اگر شورای شهر تذکر ندهد پس چه وظیفه ای دارد؟ شورا باید تذکر دهد. اگر شورای شهر سوال نکند چه وظیفه ای دارد؟ سوال کردن از شهرداری وظیفه شوراست . اصلا روال ، عقل، منطق و قانون این گونه است.


وی تاکید کرد: اما تا بحثی پیش می آید و سوالی از شهرداری پرسیده و یا تذکری داده می شود ، می بینید که برخی در بیرون چه فضایی ایجاد می کنند. گویی اتفاق خاصی افتاده است. ما می دانیم که هدف این است که فضای آرام کار و تلاش را از بین ببرند.


شهردار تهران خاطر نشان کرد: اما من با اطمینان می گویم، این حرف ها هرگز فضای کار و تلاش را از محیط مدیریت شهری دور نخواهد کرد.


وی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این نشست حضور یافتند گفت: از خدا می خواهیم به ما توفیق دهد که صادقانه خدمت کنیم و ما را یک لحظه به خودمان وا نگذارد و توفیق پیدا کنیم راه شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری با همدلی و محبت به پیش ببریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.site01.cz.cc

846168749614آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
http://site01.cz.cc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد