هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

لاریجانی و قالیباف در قبال فتنه سکوت نکردند

لاریجانی و قالیباف در قبال فتنه سکوت نکردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا گفت: : قالیباف و لاریجانی در جریان فتنه سکوت نکردند و تا آنجایی که من از این افراد شناخت دارم، این افراد در تبعیت از رهبری حرکت خود را ادامه دادند.

خبرگزاری فارس: لاریجانی و قالیباف در قبال فتنه سکوت نکردند

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: 8+7 به معنای تشکلی است که همراهی‌های انتخاباتی را هماهنگ کند.

وی در خصوص حضور نماینده برخی افراد در 8+7 گفت: افرادی که نماینده به این گروه معرفی کرده‌اند به دنبال وفاق و همدلی و یکپارچه کردن جریان اصولگرایی هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: قالیباف و لاریجانی در جریان فتنه سکوت نکردند و تا آنجایی که من از این افراد شناخت دارم، این افراد در تبعیت از رهبری حرکت خود را ادامه دادند.

حیدرپور عملکرد باهنر را نیز در راستای عملکرد قالیباف و لاریجانی ارزیابی کرد و اظهار داشت: روش این افراد روشی بود که در شیوه‌های سیاسی مورد قبول است و نمی‌شود به آنها ایراد گرفت.

وی با تاکید بر این نکته که افراد باید در موضع‌گیری‌های خود از آرمان‌های امام و شهدا جدا نشوند، افزود: متاسفانه برخی موضع‌گیری‌ها متناسب مشی رهبری و آرمان‌های ایشان نیست و به طور طبیعی هم مردم باید در رای خود این مسائل را درنظر بگیرند.

حیدرپور گفت: مردم در انتخابات گذشته نشان دادند که به دنبال اصولگرایی و زنده کردن نام شهدا هستند و شاخص‌ها و مشخصات جریان اصولگرایی هم توسط رهبری مشخص شده است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اصولگرایان افرادی معتقد به نظام و انقلاب هستند و هر کسی که عملکرد این‌چنینی داشته باشد در طیف اصولگرایان تعریف می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد