هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

آقای حسینیان! به جای وحدت شکنی، از مقدسات کمتر مایه بگذارید!

اگر نگوییم که «موضع گیری های شما، هر وقت که فتنه به سمت خاموشی می رفت سبب شعله ورتر شدن آن می شد» و چشممان را بهبندیم بگوییم که «واقعا فتنه را شما خواباندید»، در تاریخ جا مانده اید و از زمان عقبید! فتنه جدید را دریابید که وکیل الدوله ها به وجودش آوردند! آن فتنه هم با ایجاد تفرقه بین نیروهای سابقه دار نظام شروع شد و می بینیم که جبهه پایداری هم با ایجاد تفرقه بین چهره های موجه اصولگرا آغاز کرد! نکند که سرانجام هر دوی شما یک چیز باشد.

شفاف؛حسینیان، عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی، شب گذشته دلایل عدم حضور این جبهه در فرآیند ساز و کار وحدت اصولگرایان و کمیته 8+7 را تشریح کرد. وی در این سخنرانی اشرافیت و فتنه را دو خط قرمز جبهه پایداری دانست و گفت که «ا برای جلوگیری از این ضد ارزش ها راه داریم»!

در مورد صحبتهای اخیر حجت الاسلام حسینیان مطالب زیر به نظر می رسد:

الف- رویکرد جبهه پایداری سوء استفاده مکرر از مفاهیم مقدس چه در فضای کلامی و چه در فضای سیاسی بود. جبهه پایداری حتی قرآن را نیز دستمایه سوء استفاده قرار داده است. این عملکرد همان جبهه ای است که که معتقد است باید به صورت زیربنایی برای تشکیل این جبهه کار کرد! این همه سوء استفاده، واقعا شبهه زا است!

ای کاش این عزیزان حداقل به اخلاق پایبند بودند. ادعای «گاو»، و «سگ» بودن منتقدان به یک طرف، اخیرا منتقدین جبهه پایداری نیز مخالفین روحانیت لقب گرفته اند. جالب است که امثال آقای حسینیان و دوستانشان ادعا میکنند که به آنها توهین شده است!

آن زمان که جریان انحرافی برای این آقایان مسئله ای نبود، همین افراد «توهین» و «تهمت» را کار ابوذری می خواندند، و جالب است که امروز ادعا میکنند که خیلی ولایتمدارند! لااقل آقایان طوری رفتار کنند که استراتژی «ما خیلی خوبیم!»، «ما خیلی ولایتمداریم» لااقل در ظاهر زیر سوال نباشد!

آقای حسینیان و تیمش باید یاد بگیرند که کمتر از مقدسات مایه بگذارند. اگر واقعا ولایتمدارند؛ در عمل نشان دهند و نه در ادعا! این همه ادعا با اعلام موجودیت قبل از انتخابات سازگار نیست!

ب- آقای حسینیان می داند که برخی از سال 1385 مستنداتی را از برخی جریانات انحرافی منتشر کرده بودند. آن منحرفان وقتی امروز قدرت را در دست گرفتند، جریان انحرافی را برقرار کرده اند!

شما چطور با اشرافیت مشکل دارید و سرمایه داران کلان را در تیم خود جذب کرده اید؟! شما که امروز اشرافیت را نوعی انحراف می دانید، خودتان از اهدافتان فاصله گرفته اید؟ اگر قدرت در دست شما بیافتد، از انحرافتان کم میشود یا زیاد!؟ آقای حسینیان، اعای جبهه پایداری حقیقتا با انتساب فامیلی مخالف اند؟!

ج- وکیل الدوله ها، همانهایی که تا دیروز راه هرگونه انتقاد بر دولت را سد میکردند؛ همانها که آنقدر چشم خود را بستند که گزارش های واقعی از عدم بهره برداری فلان زیرساخت را که توسط رئیس جمهور افتتاح شده بود کار کذاب ها می دانستند؛ عامل رشد جریان انحرافی هستند. و جالب تر اینکه همینها که فضا را برای نمو جریان انحرافی آماده کردند، امروز مدعی اند که ما بودیم که جریان انحرافی را کشف کردیم!

ای کاش توبه کنند و از مردم عذرخواهی کنند -هرچند احتمالش کم است-؛ اما توبه پیش کش! لااقل در مواردی مانند اختلاس موضع گیری کنید و در کار کسانی که  بنای روشن کردن مسائل را دارند دست اندازی نکنید!

چه شده است:

آن زمان که رئیس دولت بدون هیچ مستند رسمی قضایی دست به (مثلا) افشاگری زده بود شما کارش را ابوذری میخواندید، اما وقتی مقام رسمی قضایی در مورد اختلاس در جلسه غیرعلنی مجلس روشنگری میکند، شما «دریای حقیقت»ها مخالفت می کنید!

قربان برم خدا را، یک بام و دو هوا را!

د- اگر نگوییم که «موضع گیری های شما، هر وقت که فتنه به سمت خاموشی می رفت سبب شعله ورتر شدن آن می شد» و چشممان را بهبندیم بگوییم که «واقعا فتنه را شما خواباندید»، در تاریخ جا مانده اید و از زمان عقبید! فتنه جدید را دریابید که وکیل الدوله ها به وجودش آوردند!

آن فتنه هم با ایجاد تفرقه بین نیروهای سابقه دار نظام شروع شد و می بینیم که جبهه پایداری هم با ایجاد تفرقه بین چهره های موجه اصولگرا آغاز کرد! نکند که سرانجام هر دوی شما یک چیز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد