هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

آیت الله مهدوی کنی از باقیات و صالحات سردارمان گفت

آیت الله مهدوی کنی از باقیات و صالحات سردارمان گفت

خداوند این توفیق را به دکتر قالیباف و مجموعه شهرداری تهران داده که مساجد متعددی در سطح شهر ساخته‌اند که باقیات و صالحات آن برایشان خواهد ماند

  این جملات از زبان آیت‌الله مهدوی کنی؛

رئیس مجلس خبرگان رهبری در مورد سردار .... نه... دکتر قالیباف بود


  اگر فردی از شهروندان از صراط مستقیم منحرف شود، بنده به‌عنوان یک خدمت‌گزار نیز در این مساله سهیم هستم، چرا که من هم وظیفه‌ای به‌دوشم بوده که شاید کوتاهی کرده باشم، همان‌گونه که ممکن است پدر و مادر، مسجد، مدرسه و معلم آن کوتاهی کرده باشند.اگر امروز تربیت، تزکیه و اصلاح جامعه مطرح باشد، همه جامعه هم آن‌را در اولویت قرار می‌دهد، از همین‌رو ست که ما به‌عنوان شهرداری باید به‌موضوعات فرهنگی با محوریت مسجد و تفکر مسجدی توجه کنیم. احداث مجموعه فرهنگی مذهبی امام رضا(ع) اقدامی در همین راستا است. اوقات فراغت جوانان تا سالخوردگان در همه محلات و همه سطوح باید مدنظر باشد. این مرکز فرهنگی و مذهبی که نگین آن مسجد و اساس آن بر نماز گذاشته شده است؛ تنها یک مسجد نیست و نباید با نماز تعطیل شود، بلکه باید در طول روز به‌همه خانواده‌ها و جوانان خدمت‌رسانی کند.


و این هم جملات دکتر ما ... کاش این همه دولت و نهاد فرهنگی  و ... (چون خیلی زیاد هستن به توان n)  های ما هم این طور دیدگاه فرهنگی درستی داشته باشند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد