هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

جایزه ویژه شهردار،دکتر قالیباف برای برگزیدگان جشنواره شمسه

در نشست مشترک فیلم و عکس شمسه اعلام شد که نفرات اول تا سوم بخش ستادی، جایزه ویژه شهردار تهران را دریافت می‌کنند.

نشست خبری جشنواره شمسه در دو بخش فیلم و عکس با حضور رسول اولیاء زاده دبیر تخصصی عکس، محمد نبی خسروی دبیر تخصصی فیلم شمسه ، مهدی محمود اقدم معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 و دبیر ستاد جشنواره عکس محله ،سعید کارگران مدیر فرهنگی منطقه 1 و مدیر اجرایی جشنواره فیلم شمسه ، محمد پورسینا مسوول ستادخبری شمسه و محمد ثابت ایمان دبر مجموعه جشنواره های شمسه در تالار اشراق معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزارشد.

به نقل از ستاد خبری شمسه ، در ابتدای این نشست محمد ثابت ایمان دبیر مجموعه جشنواره‌های شمسه با  اشاره به تفاوت های فرهنگی مناطق 22 گانه تهران گفت :این تفاوت ها باعث شده تا امروز مدیریت شهری، جشنواره شمسه  را به‌عنوان یک راهبرد فرهنگی در نظر گیرد تا شهرداری تهران نه‌ تنها با تکیه بر توسعه کالبدی، بلکه در توسعه پایدار شهری هم  گام بردارد.

وی با بیان این‌که این مجموعه جشنواره ها با هدف ارتباط، اعتماد، آگاهی و مشارکت شهروندان از دل کوچک‌ترین واحد شهری یعنی محله انجام می‌شود، افزود : تلاش داریم با این جشنواره ،موجب تغییر رفتار و اصلاح رویکرد شهروندان به‌مسائل شهری شویم.

ثابت ایمان یکی دیگر از اهداف این جشنواره را در راستای تغییر شعار تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به‌یک نهاد اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: امروز مدیریت فرهنگی، نقش مدیریت استراتژیک را پیدا کرده است  که قطعا" برای عبور از مشکلات موجود در کلان‌شهری مانند تهران باید از فرهنگ و رسانه بهره گرفت.

دبیر جشنواره‌های شمسه با اشاره به جوایز پیش‌بینی‌شده برای این جشنواره نیز گفت: در این جشنواره جوایز در سه سطح مردمی، شهرداران مناطق و ستادی اهدا می‌شود که نفرات اول تا سوم بخش ستادی، جایزه ویژه شهردار تهران را دریافت می‌کنند.

محمد ثابت‌ایمان افزود: در حقیقت جشنواره شمسه در 8 رشته و نزدیک به 100 زیرشاخه برگزار می‌شود که جوایز هربخش متناسب با آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استمرار جشنواره های شمسه نیزاظهارداشت: با برگزاری اختتامیه جشنواره اول شمسه، افتتاحیه شمسه بعد آغاز می‌شود، ضمن این‌که لایحه این جشنواره به‌عنوان یک تکلیف همیشگی  برای شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد