هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

متروی کهریزک را شهرداری ساخت، شهرتش ...

فرماندار جوان شهرری در آخرین اظهارات خود طرح‌های عمرانی شهرداری تهران را به نام استانداری تهران و خود ثبت کرد!

جعفر فرجی که از سال 1388 به فرمانداری "ری" رسیده است ،  به تازگی پس از افتتاح متروی کهریزک ادعا کرده است که متروی کهریزک با تلاش و پیگیری او ساخته شده است!!

وی در گفتگو با ارگان صادق محصولی گفت: «توانستیم با پیگیری‌های خود در مجلس و دولت، شهرداری تهران را متقاعد کنیم که باید به مردم کهریزک برای جبران این آسیب ها خدمات دهد و متروی کهریزک را به مردم کهریزک هدیه کند یا کسانی که در این مدت ما را در رسانه‌ها به هر شکلی مورد هجوم قرار دادند. البته حرکتی که در انتهایش منافع مردم محروم ری تامین شود، برای ما آنقدر ارزش دارد که متهم به آدم ربایی و سیاسی کاری و... شویم. »

این در حالی است که دولت بارها به بی حاصل بودن طرح مترو برای شهر تهران اذعان کرده است و مونوریل را طرح مطلوب شهر دانسته است و چندی است که بودجه تصویب شده مجلس برای مترو را نیز به شهرداری نمی‌پردازد.

جعفر فرجی، دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت و یکی فعالین ستادهای مردمی دکتر احمدی نژاد بوده است. وی گزینه اصلی تصدی مسئولیت مشاور جوان رئیس جمهور پس از استعفای بذرپاش از این سمت بوده است و هر از چند گاهی ارگان محصولی برای وی رپورتاژ آگهی ویژه می‌رود.

فرجی در انتخابات سال 84 قائم مقام ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی دکتر احمدی‌نژاد به ریاست هاشمی ثمره بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد