هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

دستور قالیباف برای بی‏طرفی کامل شهرداری در انتخابات

سخنگوی شهرداری تهران با انتقاد از برخی بداخلاقی های سیاسی در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از دوستان فعال و کم تجربه حوزه سیاسی در عرصه انتخابات متاسفانه به هر وسیله ای برای رسیدن به هدف خود متوسل می شوند و در امتداد خط تخریبی گذشته خود علیه شهرداری سعی می کنند تا اثبات خود را در نفی دیگران جستجو کنند این در حالی ست که رهبر معظم انقلاب بارها براین نکته تاکید فرمودند که گروه های سیاسی در جهت ایجابی و معرفی و اثبات توانمندی و تخصص خود فعالیت کنند نه در جهت تخریب و نفی دیگران.

محمد هادی ایازی در ادامه افزود: آقای دکتر قالیباف، شهردار محترم تهران دستور اکید بر بیطرفی شهرداری تهران در مسائل سیاسی و انتخابات صادر کرده اند و مثل همیشه در موضوع استفاده نامشروع از بیت المال حساسیت دارند و پیرو همین دستور ایشان، تاکنون بودجه شهرداری به این موضوعات اختصاص نیافته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: تنها دخالت شهرداری در امر انتخابات، تلاش در جهت مشارکت گسترده هموطنان برای یک رقابت سالم است که باعث نا امیدی دشمنان انقلاب و سربلندی دلسوزان و همراهان همیشگی آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

ایازی در ادامه افزود: دغدغه مدیریت شهری تهران اکنون تنها بر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی متمرکز است و شاید این فعالیت پر حجم و گسترده به مذاق عده ای خوش  نمی آید و از هر وسیله ای برای تخریب وجهه این مدیریت کارآمد و خدوم بهره می برند که قطعا در منظر ملت و مردم ما نتیجه عکس خواهد داد.

سخنگوی شهرداری تهران همچنین دیروز در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که شهرداری تهران در خصوص انتخابات مجلس چه فعالیت هایی به انجام می رساند؟ گفت: شهرداری تهران به طور گسترده محل تبلیغات محیطی را در سطح شهر برای افزایش انگیزه شهروندان در انتخابات ایجاد می کند و در این خصوص اگر کاندیداها بخواهند سالن هایی را برای مناظره آنها در نظر می گیریم ، همچنین موسسه همشهری در غالب روزنامه مجلات و ضمیمه های خود به افزایش انگیزه مشارکت شهروندان اقدام خواهد کرد.

 ایازی در پاسخ به خبرنگاری که گفت شایعه شده شهرداری در بحث انتخابات از یک لیست خاص حمایت می کند، اظهار کرد: شهردار تهران به عنوان یک شخص حقیقی ممکن است در یک جریان خاص حضور داشته باشد اما به هیچ عنوان شهرداری از امکانات خود در این مورد استفاده نمی کند و در زمینه انتخابات تنها در بحث تبلیغات شهری، به اجرای اقدامات لازم از قبیل فراهم سازی زمینه مناظره برای نمایندگان و یا اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر می پردازد و 48 ساعت بعد پایان انتخابات نیز هیچ اثری از تبلیغات در سطح شهر دیده نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد