هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

اجرای عملیات بزرگ ترین تونل تاسیسات شهری

دکتر قالیباف: اجرای عملیات بزرگ ترین تونل تاسیسات شهری با روحیه دفاع مقدس محقق شد

شهردار تهران گفت : در فرهنگ دفاع مقدس ،همه آرمان هایشان مهم و ارزشمند بود اما هیچ زمانی با احساسات و رفتار شعاری در مورد آن برخورد نمی کردند و این آرمان ها را عاقلانه ،‌مخلصانه ‌ و واقع گرایانه به ثمر می رساندند و این گونه است که خداوند برکت می دهد و این کارها انجام شدنی می شود و امروز شاهد پروژه ای هستیم که با همین فرهنگ و روحیه در حال انجام است .

به گزارش خبرنگار "تهران سما" ، ‌دکتر محمد باقر قالیباف امروز در مراسم پایان عملیات عمرانی بزرگترین تونل تاسیسات شهری ،‌ضمن تشکر از همه کسانی که در این پرو‍ژه بی نام ونشان کار کردند گفت : ‌بسیاری از کارگران در این پروژه بی نام کار کردند و من شهادت می دهم که کارگران و پیمانکاران آن برای پول کار نمی کردند و اگر عشق آنان به کار نبود تحقق این پروژه ممکن نبود .

وی افزود : کارگران در این پروژه روزهای سختی را زیر زمین گذراندند که دست یکایک آنان را می بوسم و برای همه آنان سلامتی و طول عمر می خواهم .

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد : از همه سازمان ها و نهادها وهمچنین از سازمان برق منطقه ای تهران و همکارانشان و همچنین از همه همسنگران گذشته خود در قرار گاه خاتم الانبیا و مجموعه همکارانم در شهرداری تشکر می کنم که همکاری داشتند چرا که زمانی که این پروژه آغاز شد ودر فروردین واردیبهشت که اولین جلسات این پروژه برگزار شد همه آن را یک شوخی بزرگ می دانستند ،‌اما این تلاش و همدلی آن را به کاری جدی و انجام شدنی تبدیل کرد .

قالیباف ادامه داد : در نخستین روزهای این پروژه برخی می گفتند فقط هماهنگی با شهرداری و راهنمایی و رانندگی 4 ماه طول می کشد اما من گفتم من این هماهنگی ها را در 48 ساعت انجام می دهم شما بقیه کارها را پیش ببرید که این کار انجام شد و انجام آن نیز تنها با فرهنگ دفاع  مقدس شدنی بود ، همان فرهنگی که امام(ره) و شهدا به ما داده بودند .

وی تصریح کرد : در فرهنگ دفاع مقدس ،همه آرمان هایشان مهم و ارزشمند بود اما هیچ زمانی با احساسات و رفتار شعاری در مورد آن برخورد نمی کردند و این آرمان ها را عاقلانه ،‌مخلصانه ‌ و واقع گرایانه به ثمر می رساندند و این گونه است که خداوند برکت می دهد و این کارها انجام شدنی می شود و امروز شاهد پروژه ای هستیم که هر چند در پروژه بزرگی مانند صدر- نیایش کوچک است اما کاری حساس و بسیار مهم بود .

شهردار تهران تصریح کرد : امیدوارم سال آینده در چنین زمانی مجموع پروژه صدر- نیایش که دارای 10 تا 12 کیلومتر پل و رمپ ،‌10 کیلومتر تونل و 20 کیلومتر پروژه سنگین است و قرار است تا در مدت 22 ماه به دست توانای متخصصان داخلی به سرانجام برسد با همان فرهنگ دفاع مقدس افتتاح شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد