هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

سوابق ایثارگری، مدیریتی و علمی دکتر علی اصغر خانی

دارای دکترای افتخاری و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت
پژوهشگر و تحلیلگر مسائل استراتژیک سیاسی، فرهنگی واجتماعی
شهردار نمونه بین مناطق 22گانه شهر تهران در سالهای 1388 و 1389
بیش از 30 سال سابقه مدیریتی و فرماندهی دفاع مقدس
رئیس و عضو شورای سیاست گذاری جامعه ایمن
رئیس هیات مدیره سازمان نوسازی و رئیس ستاد بحران منطقه
فرمانده سپاه تهران و فرماندهی قرارگاه سازندگی استانهای سمنان و چهارمحال و بختیاری تیپهای 12 قائم آل محمد(عج) و قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری
فرماندهی ارشد سپاه استان سمنان
قائم مقام لشکر27 محمد رسول الله(ص) تهران
ریاست هیات مدیره باشگاه ورزشی فرهنگی میثاق تهران
حضور در جبهه و افتخار جانبازی
علی اصغر خانی با بیش از 30 سال سابقه مدیریتی و فرماندهی دفاع مقدس از زمره شهرداران مردمی و موفق مناطق تهران بوده و بین مناطق 22گانه شهر تهران در سالهای 1388 و 1389 به عنوان شهردار نمونه برگزیده شده است.  او به عنوان یکی از فرماندهان افتخار آفرین دوران حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس، کوله باری از شایستگی های مدیریت اثربخش را برای خدمت به مردم در مدیریت شهری بکار گرفت و با روحیه ای جهادی، تحولی درخشان را در ارتقای سطح کیفیت زندگی و توسعه پایدار شهری در منطقه 11 رقم زد. او همچنین پژوهشگر و تحلیلگر مسائل استراتژیک سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و دارای دکترای افتخاری و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و مدرس دانشگاه است. وی که خود از زمره خانواده معزز و معظم شهداست، از روزهای آغازین جنگ تحمیلی به مدت 92 ماه در جبهه حضور داشت و به افتخار جانبازی نائل آمد و مدال افتخار و ایثار عملیات های فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، والفجر 3 ، ولفجر 4 ، والفجر  8، خیبر ، بدر ، کربلای 4، کربلای 5 ، نصر 8 ، ماهوت ، مرصاد و غیره را بر سینه دارد.
خانی از مدیران تحول گرا و خوش فکری است که از دیگر مسؤولیت های مدیریتی وی می توان به رئیس و عضو شورای سیاست گذاری جامعه ایمن، رئیس هیات مدیره سازمان نوسازی و رئیس ستاد بحران منطقه 11 اشاره کرد. او همچنین قائم مقام فرمانده لشکر27 محمد رسول ا... (ص) تهران ، جانشین فرمانده سپاه تهران و فرمانده قرارگاه سازندگی استانهای سمنان و چهارمحال و بختیاری بوده است و فرماندهی تیپهای 12 قائم آل محمد (عج) و قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و فرماندهی ارشد سپاه استان سمنان را در کارنامه خود دارد. خانی  مدرس دانشگاه و نویسنده مقالاتی تحلیلی در حوزه مدیریت استراتژیک و سیاست بین الملل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد