هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

نامه دکتر قالیباف به شهردار غزه ؛


جناب آقای رفیق مکی
شهردار محترم غزه

سلام علیکم
خبر تجاور و تعدی مجدد رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه ، موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب و تمامی انسان دوستان و آزادی خواهان جهان گردید . متاسفانه این اولین بار نیست که این رژیم جعلی و اشغالگر به دور از هرگونه انسانیت ، حوادث غم انگیز و تلخی را رقم می زند . فجایعی که با قتل ، کشتار و به شهادت رساندن زنان ، مردان و به ویژه کودکان بی گناه و بی دفاع همراه است . جهانیان ، بارها صحنه های دلخراش جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی را مشاهده گر بوده اند .

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از شهروندان آگاه و مسلمان تهران ، ضمن محکومیت این قبیل جنایات ، از تمامی انسان های آزاده و به ویژه مسلمانان جهان می خواهم با محکوم نمودن جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی و اعلام برائت و انزجار از آن ، همبستگی و همدردی خود با شهروندان مقاوم و مظلوم فلسطینی بالاخص شهروندانی که در غزه و سایر سرزمین های اشغالی زندگی می کنند را اعلام داشته و از هرگونه تلاش و کوششی برای کمک رسانی و پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی و حامیان آن دریغ ننمایند . سرزمین یکپارچه فلسطین ، قدس شریف و غزه عزیز پاره تن اسلامند و ان شاء الله به زودی به سرزمین های اسلامی ملحق خواهند شد.

فرصت را مغتنم شمرده سلامتی ، عزت و توفیقات روز افزون جنابعالی و شهروندان محترم شهرتان و همچنین دوام و بقای فلسطین ، قدس شریف ، غزه و نهضت مقاومت را از خداوند منان مسالت می نمایم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد